Analyse af forhandlere?
Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 03-03-04 16:24

Hej alle

Jeg går og overvejer at købe brugt bil i klassen fra 25.000 til 40.000 kr.
Og når man søger på forskellige bilbaser på nettet vælter det jo frem med
forhandlere. Men man hører jo så meget om brugte bilforhandlere. Er der
noget sted på nettet hvor folk har beskrevet deres oplevelser med lige netop
den forhandler i forbindelse med garanti, osv osv? Så man fik mulighed for
at læse andres erfaringer med den pågældende. Det ville jo være meget rart.

MVH
Hans Pedersen
hkp@tdcadsl.dk

Fra : Brizz

Dato : 03-03-04 16:33

> [...]
> den forhandler i forbindelse med garanti, osv osv? Så man fik mulighed for
> at læse andres erfaringer med den pågældende. Det ville jo være meget

Ikke hvad jeg ved af men i den prisklasse vil jeg råde dig til at købe
privat da du får langt mere bil for pengene. tag en god ven der har forstand
på biler med ud og se på den du vil have. Det er det bedste råd jeg kan give
dig

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Hans K. Pedersen

Dato : 03-03-04 16:37

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> [...]
forstand
> på biler med ud og se på den du vil have. Det er det bedste råd jeg kan

Ja, men problemet er bare at man ikke har en god ven der har forstand på
biler :) Men ellers tak for tippet.

MVH
Hans Pedersen

Fra : Brian

Dato : 03-03-04 17:39

Hejsa

Hans K. Pedersen skrev:

> Ja, men problemet er bare at man ikke har en god ven der har forstand
> på biler :) Men ellers tak for tippet.

Så aftal med en mekaniker, at du lige triller en tur forbi ham med bilen ;)

En god mekaniker ved som regel hvad der er af svagheder, på de enkelte
modeller.
Med mindre det er en eksotisk bil :)

/Brian

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 03-03-04 17:48

"Brian" <Nejtak@til.spam> wrote in message news:c251ls$akt$1@sunsite.dk...
> [...]
;)

> En god mekaniker ved som regel hvad der er af svagheder, på de enkelte

Evt. kunne man måske udnytte de gratis synstjeck, som mange uafhængige
værksteder tilbyder. Dette sikrer selvfølgelig kun mod fejl i det der er
relevant for sikkerheden.
Mvh
Anders O