Hej Paw,
ja det gør jeg nok.... men der står turbo intercooler hen ad siden, og den
har også manuel gear!, så det vil sige det er diesel udgaven på 2.8 L?
Jeg kører forbi forhandleren hver dag så jeg kigger lige en ekstra gang her
til morgen. Diesel udgaven er vel mere økonomisk end benzineren?
(Medforbehold for hvilket køn der sidder bag rattet...!!
Tak for svaret! Mvh. Lars
----- Original Message -----
From: "Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk>
Newsgroups: dk.fritid.bil
Sent: Wednesday, March 03, 2004 6:06 AM
Subject: Re: Mitsubishi Pajero
> Hej Lars.
>
> Jeg tror du forveksler 2 modeller.
> Enten er den 3,0 V6 (benzin), eller også er den 2,8 Turbo intercooler
> (diesel)
>
> Min kæreste har en 3,0 V6 1995.
> Den er alle tiders bil.
> Med automatgerer er den en drøm at køre i.
> En lille anke er der dog; Benpladsen. Da den er fra tiden med
> "varerumslængde" reglen, kan det knibe med benpladsen, hvis man som os
begge
> er over 180cm.
> Når min kæreste kører i den, ved blandet kørsel, så går den 7-9 km/l.
> Når jeg kører i den, går den omkring 5-7 km/l.
> Hvis du skal have dig en sjov 4x4, som primært skal bruges til gadekørsel,
> er det en genial bil.
> Husk dog blot, at ALT er dyre til en 4x4 end til en mere almindelig bil.
>
> Paw
> "Lars Hørmann" <hoermann@sol.dk> skrev i en meddelelse
> news:c22q77$dps$1@sunsite.dk...
> > Hej NG,
> >
> > Jeg er brændt lidt varm på en Mitsubishi Pajero 3.0 V6 med turbo og
> > intercooler årgang 1996.
> >
> > - Hvad skal jeg være særligt opmærksom på ved denne model?
> >
> > - Hvad kører såddan et monster på literen ved blandet kørsel? (ja man
tør
> jo
> > næsten ikke høre svaret
> >
> > - Er dette et dårligt valg hvis man går med 4x4 drømme?
> >
> > Mvh. Lars Hørmann
> >
> >
>
>