online haynes manualer
Fra : Kim Andreasen

Dato : 01-03-04 22:59

er der en der ved hvor man evt kan finde dem i pdf format jeg søger en til
en chrysler

Fra : Peter C:\\>

Dato : 01-03-04 23:20

"Kim Andreasen" <Kim_andreasen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> er der en der ved hvor man evt kan finde dem i pdf format jeg søger en til
> en chrysler

Det er jeg ret sikker på IKKE findes.
På et tidspunkt var der en eller anden russisk side der havde en 12-15
forskellige, men der var ingen Chrysler imellem.
Siden er lukket, og der er mig bekendt ingen andre der har haynes til
download.........(hvilket jo altså også ville være ulovligt....bare lige så
jeg HAR nævnt det

MVH Peter C:\

Fra : Verner Johnsen

Dato : 02-03-04 15:34

On Mon, 1 Mar 2004 23:20:24 +0100, "Peter C:\\>" <pede_71@hotmail.com>
wrote:

>På et tidspunkt var der en eller anden russisk side der havde en 12-15
>forskellige, men der var ingen Chrysler imellem.
>Siden er lukket,

Hvis det er den her du tænker på:

<http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page01>

så fungerer den skam udmærket, og det havde jeg stor glæde af i går,
da jeg var ved lave noget på en Golf II, og ikke lige havde fået fat i
en Haynes

Men du har ret Peter, der er noget ulovligt ved sagen.

Der ligger for øvrigt også noget til en Sierra, hvis nogen skulle være
interesseret:
<http://www.petrunko.aaanet.ru/heynes/sier.htm>

Læg for øvrigt mærke til de alternative stavemåder i linket, så med
lidt kreativ søgning kan det være, at der kan findes mere.

Dette skal dog ikke opfattes som opfordringer til ulovligheder, men
man kan jo en søndag eftermiddag eller en sen aften stå med et behov,
som ikke kan opfyldes på grund af lukkede butikker

Jeg har dog også set andre sider, som nu er lukkede, og jeg kan da
godt forstå, at Haynes gerne vil have lidt ud af anstrengelserne med
at lave bøgerne.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Jasper Norman

Dato : 02-03-04 00:27

Har en Haynes Ford Scorpio liggnede som pdf. Den må du da gerne få... Men
udover automat gearet er der vel ikke meget der er det samme

/Jasper