Respekt for en Manta!
Fra : John Sahl

Dato : 29-02-04 18:39

Tjek lige denne flotte bil og nyd detaljerne!

http://www.hilmersson-racing.com/

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-02-04 19:33

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev :

>Tjek lige denne flotte bil og nyd detaljerne!

Hvad helvede laver en Volvo maskine dernede i hullet

Helligbrøde .......

Havde det været en "gullabo" maskine, eller noget andet guf, var den
interessant - nu er den bare helvedes flot udført !

Fra : Niels Bengaard

Dato : 29-02-04 19:33

> Tjek lige denne flotte bil og nyd detaljerne!
>
> http://www.hilmersson-racing.com/

Det allerbedste er vel, at den har en Volvo motor.

Niels

Fra : Mogens...

Dato : 29-02-04 19:44

On Sun, 29 Feb 2004 19:33:18 +0100, "Niels Bengaard"
<bengaardSLETDETTE@tdcadsl.dk> wrote:

>Det allerbedste er vel, at den har en Volvo motor.

I mine unge dage havde en lokal bygget sig sådan en Manta, men med 3
liters V6 inkl. turbo'er. Det var kun motorcykler, der havde en chance
for at følge med....

/Mogens

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 29-02-04 22:20

John Sahl wrote:

> Tjek lige denne flotte bil og nyd detaljerne!
>
> http://www.hilmersson-racing.com/

Det er sgu flot lavet..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-02-04 23:48

> Tjek lige denne flotte bil og nyd detaljerne!
>
> http://www.hilmersson-racing.com/

Den er flot lavet, den Volvo motor med et karosseri rundt om.

En flot bil, men i mine øjne er det ikke helt en Manta mere.
Der er for meget fremmed på den til at det stadig er Manta.
Volvo motor, Corvette bremser, Mercedes fælge.
Der er jo kun en ½ karosse tilbage.

Nå, men det er bare min mening

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 20:38

> En flot bil, men i mine øjne er det ikke helt en Manta mere.
> Der er for meget fremmed på den til at det stadig er Manta.
> Volvo motor, Corvette bremser, Mercedes fælge.

Mercedes fælge !
Det er da Momo Arrow fælge.

Iøvrigt synes jeg at karosseri arbejdet er "smagfuldt" udført.

/Claus

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 02-03-04 21:29

> Mercedes fælge !
> Det er da Momo Arrow fælge.

Sakset fra fotoserien:
Jag började ombyggnaden med att köpa en uppsättning begagnade Merca fälgar

Jeg læser det som han er startet med at købe Mercedes fælge.
Men det er muligt at jeg ikke kan læse.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC