audi a4
Fra : Hansen

Dato : 29-02-04 17:23

hej

er der nogen der kan fortælle mig hvor termostaten sidder på den. det er en
1,8t.
jeg har læst mig til, at termostaten koster knap en 50´ser, og det. Men min
ellers meget fortrtolige mekaniker siger han vil beregne sig omkring 600
dask for at skifte den, naturligvil incl. materiealer og moms osv.

sidder den virkeligt så fælt, at han skal bruge det meste af en time for at
skifte den?

Jeg skiftede termostat på min 351 clevland tilbage i 80'erne på omkring et
kvarter - men de har måske gemt dem bedre nu. jeg kan ihvertfald ikke finde
den!

Mvh
Hansen

Fra : Brian

Dato : 29-02-04 19:17

Hejsa

Hansen" <klods1962@"fjern skrev:

> er der nogen der kan fortælle mig hvor termostaten sidder på den. det
> er en 1,8t.

Tjek dette link: http://shor.ter.dk/928328716

En med samme navn og email som dig, spurgte om det samme for
2 måneder siden.....

Hvis det har taget dig 2 måneder at tage dig sammen til at få
den skiftet, er de 600,- ved mekanikeren nok alligevel givet godt ud

/Brian