Flytte til Sverige.. Og..
Fra : Lars

Dato : 27-02-04 08:38

Halløjsa,

Vi regner med at skulle flytte til Sverige engang i løbet af sensommeren
eller efteråret - og så kan man jo ligeså godt forberede sig lidt
Specielt på det sjove. Og så falder man over sådan noget her:

http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=B20C8BD3F46B7C

http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=3F99DEB5C391CD

Og ja, priserne er altså i SVENSKE kroner. Det kunne da være frygtelig sjovt
at have sådan en slæde at trille rundt i bare lidt tid indtil man bliver
træt af at den nok ikke ligefrem kører langt på literen (BMW Danmark siger
9.4 km/L ved blandet kørsel for den nye model i 730 udgaven).

Men er der nogen der har en anelse om hvordan de er at holde kørende - altså
udover benzinforbruget. Koster de også en fantasilliard at servicere - selv
om man vel må gå ud fra at de er forholdsvist drift-stabile...

** Lars...

Fra : Ricky Petersen

Dato : 27-02-04 18:08

Rigtig lækker bil i har kig på
Det skulle efter sigende være en meget stabil bil, men også til at betale (bare
ikke i DK). I både Norge, Sverige og Tyskland kan de serviceres for ca. det samme
som almindelige biler kan i DK.
Jeg har selv kig på en BMW 528iA fra 1997-1998 som jeg overvejer at købe i
Tyskland..
Mht. flytning til Sverige samt. bilkøb og alt muligt andet er der masser af nyttig
info her:
http://www.sunddebat.com
Ps. Selvom biler er meget billigere i Sverige end i DK, så kan i stadig spare en
del ved at købe følgende mærker i Tyskland og importere den til Sverige, BMW,
Mercedes, AUDI og VW.. Sverige pålægger nemlig ikke afgift på biler fra udlandet
som man gør i Danmark. Bilerne fra Tyskland er også normalt i bedre stand, da man
ikke salter der om vinteren..

Mvh Ricky Petersen

"Flytte til Sverige.. Og.."

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.161.123.22)