Reg. spm.
Fra : Wheeler

Dato : 25-02-04 22:42

Hvordan er det nu:

Jeg har 15 års anncienitet og konen har nul!

Vi har fået et forsikringsbevis hvor hendes navn også står på = billig
police!

Er det nok at udfylde med hendes navn på reg.blanketten (den venstre rubrik
på reg-blanketten)? hvis hun skal starte med at optjene anncienitet?

Jeg er ligeglad om, jeg står nogen steder (har et par andre køretøjer
udover), bare vi er blevet indplaceret med de 15 års anncienitet og hun som
sagt starter med at optjene anncienitet!

Pft.

Wheeler

Fra : C. Caspersen

Dato : 25-02-04 23:19

"Wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har 15 års anncienitet og konen har nul!

Nu siger du "Kone". Hvis det er korrekt, overføres din ancinnitet som regel
til hende også.

Hvis det bare er slag for "kæreste", "samlever" etc. får hun det ikke.

/Caspersen

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-04 23:53

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
regel
> til hende også.
>
> Hvis det bare er slag for "kæreste", "samlever" etc. får hun det ikke.

Det passer så ikke helt, min eks.kæreste overtog min anciennitet, efter at
vi havde været samboende i 2 år = 29år og 15 års skadefri Anciennitet.

Dannie

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 26-02-04 00:06

Well sådan som jeg kender reglerne.... er de som følger...

Har man været samboende i 6 måneder har begge den bedstes ancinnitet !!!

Der er åbenbart også mange der ikke ved at hvis man f.eks. kommer udfor et
uheld hvor man bruger forsikringen kan man jo bare flytte den over i
partnerens navn... og vente 6 måneder og vupti har man den bedstes
ancinnitet igen :)

Har aldrig selv benyttet det, men sådan er reglerne altså såvidt jeg ved !

Har aldrig forstået dem der græder over bonus tab osv osv når de nu har en
kone der har samme gode ancinnitet som man selv havde inden man brugte
forsikringen !

MvH

Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-04 00:19

"Søren Rasmussen" <iq200REMOVETHIS@REMOVETHISstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:403d2a75$0$1262$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Well sådan som jeg kender reglerne.... er de som følger...
>
> Har man været samboende i 6 måneder har begge den bedstes ancinnitet !!!

Jeg har så hørt om 2 år, men i princippet betyder det så lidt, om det er et
½ år eller 2 år, i mine øjne naturligvis, men eks´en er jo nok glad for det
i dag.