Re: Erfaring med autocom
Fra : chrsof

Dato : 25-02-04 22:41

Jeg har lige prøvet autocom for 3 uger siden.

Jeg ville købe en nyere brugt bil hos en forhandler, og han ville give mig 53000 for den "gamle" bil, men så havde jeg også set autocom og prøvede så at sætte den til salg derinde. Den sluttede ved 45000, såe den solgte jeg da hos forhandleren.
Det er vel meget smart at sælge bilen til autocom hvis man står og vil købe en bil hos en privat, da en forhandler ikke vil give meget for ens bil hvis man ikke køber en hos ham.

Det er min erfaring med autocom

Mvh
Chrsof