Nye motorveje hvor?
Fra : phk

Dato : 17-02-04 15:45

Hej kloge Aage´r :)

Der er bygget lidt motorvejsstrækninger fra Herning til Århus. Jeg har set
12 km mod øst fra Herning. Hvor meget andet er der klar til at blive checket
ud?

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 16:16

> Der er bygget lidt motorvejsstrækninger fra Herning til Århus. Jeg har set
> 12 km mod øst fra Herning. Hvor meget andet er der klar til at blive
checket
> ud?

Generelt i Danmark - eller wådden..?

Hvad vil du helt præcist gerne vide..?

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-02-04 16:44

"Jan W Nielsen" <intet svar> wrote in message
> checket
>
> Generelt i Danmark - eller wådden..?
>
> Hvad vil du helt præcist gerne vide..?

Jeg kunne ihvertfald godt tænke mig at vide hvordan det gik med at forbinde
Herning og Århus
Sidst det var fremme var der vist en farlig masse pollimik med hvordan det
skulle gå rundt om silkeborg?

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 17-02-04 17:10

> [...]
> Herning og Århus
> Sidst det var fremme var der vist en farlig masse pollimik med hvordan det

Pt. er der motorvej fra gl. Brabrand til Låsby., og så igen fra lidt efter
Pårup til Herning. (sådan ca.)
Det er en anelse hurtigere at komme frem og tilbage, men flaskehalsen er
stadig Silkeborg v. myldretid.

/Kasper Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-04 20:29

Læs evt mere her..:

http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=19140

/Jan W Nielsen

Fra : phk

Dato : 17-02-04 18:06

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse
> checket
>
> Generelt i Danmark - eller wådden..?
>
> Hvad vil du helt præcist gerne vide..?

Som skrevet står - mellem Herning og Århus ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-02-04 18:37

phk wrote:
> Hej kloge Aage´r :)
>
> Der er bygget lidt motorvejsstrækninger fra Herning til Århus. Jeg
> har set 12 km mod øst fra Herning. Hvor meget andet er der klar til
> at blive checket ud?

Er det ikke ca. 20 km vi har fået fra Herning til Bording.
Desuden er der fra Brabrand/Årslev til Låsby.

--
Mvh. Morten Fruergaard