Ford Scorpio 2.9i nummerpladelygter...*svo~
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-02-04 15:00

....hvor finder man dem til en rimelig penge?

En eller anden *noget meget grimt på dansk* bøv har bøffet vores
nummerpladelygter - okay, det var sådan cirka også det eneste, der sad løst
på Scorpio-pigen (- ud over den ufatteligt grimme hængerkrogshætte...som
klovnene selvfølgelig ikke rendte med!), så nu er jeg på jagt efter et
friskt sæt i sort.
Nogen gode ideer - anyone?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-02-04 15:22

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev :

>...hvor finder man dem til en rimelig penge?

Du mener dem der plumpes i den bageste kofanger ?

De er ikke ret dyre hos Ford, men jeg har måske nogen liggende ;)

koster dig så kun porto'en

(hvilken årgang ?)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-02-04 17:03

<jan@stevns.net> wrote in message

> Du mener dem der plumpes i den bageste kofanger ?
>
> De er ikke ret dyre hos Ford, men jeg har måske nogen liggende ;)
>
> koster dig så kun porto'en
>
> (hvilken årgang ?)
>

> --
> jan@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
> Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Hej Jan.

Lige præcis - det er da noget underligt noget at bøffe - nå, kan være det
bare er drengestreger, men derfor er det da stadig irriterende.

Scorpio-tøsen er fra '91, og du kan se hende her:
<http://www.furnituretiger.dk/Billeder/austria/3/Rimg0055c.jpg>
<http://www.furnituretiger.dk/Billeder/060702%20Bilvask%202.jpg>
Jeg sender dig lige en privat mail, jeg håber det er i orden med dig.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-02-04 19:52

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev :

>Lige præcis - det er da noget underligt noget at bøffe - nå, kan være det
>bare er drengestreger, men derfor er det da stadig irriterende.

Mon ikke - men specielt fast, sidder de jo heller ikke, de er lige
til at vippe fri

Nogen i nabolaget, der lige har fået bil ? <grin>

>Scorpio-tøsen er fra '91, og du kan se hende her:
><http://www.furnituretiger.dk/Billeder/austria/3/Rimg0055c.jpg>
><http://www.furnituretiger.dk/Billeder/060702%20Bilvask%202.jpg>

Den står eddermaneme flot i lakken på det nederste billede !

... du har stadig ikke overvejet at få den pyntet op med sorte lamper
bagi ? de vil passe godt til den sorte bagdel den allerede har

>Jeg sender dig lige en privat mail, jeg håber det er i orden med dig.

Og du har allerede et svar ;)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-02-04 21:54

> Mon ikke - men specielt fast, sidder de jo heller ikke, de er lige
> til at vippe fri
***
Jow uha.
***

> Nogen i nabolaget, der lige har fået bil ? <grin>
***
Næææh, men jeg har da også gået og luret lidt - kan dog ikke lige spotte
nogen her i gården, der har fået nye nummerpladelygter.
***

> Den står eddermaneme flot i lakken på det nederste billede !
***
Det tror da pokker, der har damen jo også lige været i bad!
***
> .. du har stadig ikke overvejet at få den pyntet op med sorte lamper
> bagi ? de vil passe godt til den sorte bagdel den allerede har
***
Næh, det første projekt bliver at få ordnet den grimme ridse den har over
højre baglygte, efter en fuld cyklist væltede ind i den på parkeringspladsen
en lørdag nat og smadrede baglygten, for snart aaaaalt for længe siden...
***

> Og du har allerede et svar ;)
***
Det har jeg sør'me' også! Og det har du også!
***