Så kom der billeder af de nye bil
Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 12:47

Så fik jeg lagt billeder op af den nye Passat. Har desværre ikke fået den
endnu da der var problemer med galvaniseringen på bagsmækken. En garanti sag
VW klarer. så den er færdig sidst i næste uge. Mon der er én der glæder sig?
Kig på hjemmesiden under "Vores nye passat" for billeder og detaljer og
gerne kommentarer eller kritik.
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Soren Kuula

Dato : 22-02-04 14:39

Brizz wrote:
> Så fik jeg lagt billeder op af den nye Passat. Har desværre ikke fået den

Det er godt nok en sort neger, ham med pinden i hånden på billedet :)
--
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Brizz

Dato : 22-02-04 14:34

> Det er godt nok en sort neger, ham med pinden i hånden på billedet :)

Ja på billederne af den gamle passat ja. Men det var blot min fader der
holdt min krykke mens jeg tog billeder.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med billeder af den nye Passat

Fra : Soren Kuula

Dato : 22-02-04 16:22

Brizz wrote:
> Ja på billederne af den gamle passat ja. Men det var blot min fader der
> holdt min krykke mens jeg tog billeder.

Nååå ja, den gamle Passat. Og en krykke.
MVH
Søren