Trækker til højre ved acceleration
Fra : Henrik Juul

Dato : 21-02-04 20:11

Min Marea, som er forhjulstrukket, trækker til højre under
acceleration - jo hurtigere acceleration jo mere trækker den til
højre.
Dæktryk er ens hele vejen rundt!

Hvad kan der være galt?

Mvh
Henrik
Henrik Juul
henrik@1janning-2juul.dk (fjern tallene)

Fra : phk

Dato : 22-02-04 13:18

"Henrik Juul" <h1e2n3r4i5k@1janning-2juul.dk (fjern tallene)> skrev i en
meddelelse news:tpaf30dpmqvc37nsn0seh64unkofcp5pcn@4ax.com...

> Min Marea, som er forhjulstrukket, trækker til højre under
> acceleration - jo hurtigere acceleration jo mere trækker den til
> højre.

Check om dine forhjul sidder fast ... bremser den skævt hvis du træder hårdt
på bremsen? Så er det noget med styretøjet.

--
Per, Esbjerg

Fra : Ted

Dato : 22-02-04 13:40

----------------------------

Det er bærearmsbøsninger som skal skiftes.

Teddy
www.smallblock.dk

Fra : Henrik Juul

Dato : 22-02-04 18:43

>Det er bærearmsbøsninger som skal skiftes.

Tak for svaret.- Kan jeg selv lave det, hvis jeg er lidt ferm på
fingrene?

/Henrik