Indiana Jones
Fra : Armand

Dato : 21-02-04 11:56

I aftenviser TV3 "Indiana Jones og det sidste korstog".

Filmen har her på gruppen tidligere været nævnt for at I.J. og hans far
(Sean Connery), bevæger sig rundt på en twin (hvem kommer først med et
kvalificeret bud på hvilken?) med sidevogn, hvortil der er dub'et den for os
danskere let genkendelige motorlyd fra en Nimbus!

Hvis ikke andet, så var dét måske undskyldningen for at sætte sig foran
skærmen i aften :-/

--
Armand.

Fra : John Jensen

Dato : 21-02-04 12:26

> [...]
>
> --
> Armand.
>

> Da de gamle BMW'er formodentligt er for kostbare at smadre under
filmoptagelser så gætter
jeg på enten Ural eller Dnjepr da de vel er de eneste der udover BMW
laver boksere, og vel
ret beset er kopier af de selvsamme gamle modeller.

/ John

Fra : Armand

Dato : 21-02-04 16:16

"John Jensen" <John@nospamJensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Da de gamle BMW'er formodentligt er for kostbare at smadre under
> filmoptagelser så gætter jeg på enten Ural eller Dnjepr da de vel er de

Hvem har skrevet noget om boxere?
S.v.j.h. er det en englænder-agtig parallel-twin med en sidevogn monteret!

--
Armand.

Fra : John Jensen

Dato : 21-02-04 17:30

> [...]
> Armand.
>
> Ok. som jeg husker det er det en boxer....... det får vi opklaret iaften.
=

/ John

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-02-04 14:10

> [...]
> danskere let genkendelige motorlyd fra en Nimbus!
>
> Hvis ikke andet, så var dét måske undskyldningen for at sætte sig foran

Hej Armand.

Jeg har lavet lidt screen caps fra dvd'en, dem smider jeg lige op i
news:dk.binaer.motor, så folk har en chance for at kikke lidt på cyklen.
Jeg kikker lidt senere på, hvilken model det kan være, men jeg tør dælenme'
ikke love at jeg kan finde ud af det!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--