Stumper til GSX600F
Fra : Martin G.

Dato : 20-02-04 22:06

Hey i gruppen, og sikke et dejligt forårsvejr vi har! :D
Og i anledningen af dette, skal Suzkien sku laves.

Jeg væltede i efteråret, og nu mangler jeg hele venstre side af kåben plus
et par andre småting.
Jeg har besluttet mig for at finde nogle pæne brugte dele, jeg tør ikke
tænke på hvad en nye kåbe koster fra ny :(

Indtil videre har jeg kun haft MC-Huset i tankerne, men er der nogen der
kender / har erfaringer med andre lignende steder, hvor man kan få billige
brugte pæne dele?

Jeg har hørt lidt om, at MC-Huset vidst ikke skulle være det bedste sted at
handle. Så hvis der er nogle der kan anbefale andre i Østjylland omegnen,
ville det være topnice!

Ses på vejen om 1-2 mdr. :D
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215
(Med "lettere" smadret venstre side)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-02-04 09:49

> [...]
> Jeg har besluttet mig for at finde nogle pæne brugte dele, jeg tør
> ikke tænke på hvad en nye kåbe koster fra ny :(

Hej Martin

Den billigste måde er at finde dem ved tyske ophuggere, eller købe dem via
www.ebay.de og www.mobile.de

Her er et par tyske ophuggere:
http://www.teilweise-motorrad.de
http://www.mgh-shop.de
http://www.mvh-online.de

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Martin G.

Dato : 21-02-04 11:40

Du har måske ret, jeg er bare bange for at købe katten i sækken :(

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:EXEZb.431$9X5.327@news.get2net.dk...

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 21-02-04 11:49

> Du har måske ret, jeg er bare bange for at købe katten i sækken :(

Hej Martin

På Ebay er sælgerne generelt meget ærlige, og viser tydeligt eventuelle
ridser frem. Jeg ville ikke være bange for at købe over Ebay. De fleste
skriver de du vil sælge til tyskere, men hvis man spørger vil de gerne sende
til tyskland.

Her er en lille tekst jeg plejer at sende til sælger før jeg byder:
Wieviel würde der Versand nach Dänemark kosten? Würden Sie auch nach
Dänemark verkaufen, wenn ich vorab das Geld überweise? Dafür bräuchte ich
dann allerdings Ihre IBAN und den BIC/SWIFT Code.

Byd hvad du vil give, og ikke hvad du tror du kan få varen til. Byd i sidste
øjeblik, og forvent prisen på varen stiger voldsomt de sidste par minutter.
Husk at læg prisen på porto og overførselsgebryret fra banken oven i (alt
mellem 15 og 160kr), så du ikke forkøber dig.