mc-revyen
Fra : polle

Dato : 20-02-04 19:38

hej er der nogle der ved hvor man kan hente mc-revyen hende på nettet.

palle jensen
gsx 1100

Fra : TheHobbit

Dato : 20-02-04 20:36

polle wrote:
> hej er der nogle der ved hvor man kan hente mc-revyen hende på nettet.
> palle jensen

Hej Palle Polle Jensen (....og Ruth? ....)

Du kan som udgangspnkt ikke hente MC revyen på nettet, men hvis du låner en
PC på dit lokale bibliotek kan du gå ind på:
http://www.statsbiblioteket.dk/gentofte/mc-revyen.shtml

Systemet burde være åbent når du går på fra Bibliotekets IP-adresse. Hvis
ikke, så spørg om bibliotikaren kan tampe brugernavn/password ind. Så kan du
søge og printe de datablade du skal bruge.

Hvis det kun er et enkelt eller to datablade så skriv årgang og model
herinde på NG, der er sikkert en venlig sjæl der kan poste det i en binaer
nyhedsgruppe (news:dk.binaer.motor) eller sende det til dig på en mail.

/Stephan - DT125, GS500E og CBR600 f3
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : Armand

Dato : 21-02-04 11:45

"polle" <paresb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej er der nogle der ved hvor man kan hente mc-revyen hende på nettet.

Hej Palle/polle, som bruger Hotmail.

Hvis jeg havde, en site med sagerne på, ville jeg ikke turde tippe dig derom
eftesom at du ligesåvel kunne være en af forlagets advokater

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-02-04 14:27

Armand wrote:

> Hvis jeg havde, en site med sagerne på, ville jeg ikke turde tippe
> dig derom eftesom at du ligesåvel kunne være en af forlagets
> advokater

Jeps - de er om sig - hvilket vel er forståeligt nok. Jeg har faktisk
kontaktet forlaget og talt med deres ansvarlige person ang. udgivelse af de
gamle numre. Dengang fik jeg at vide at de ville lancere noget i løbet af
2003 - og da dette ikke er sket så har jeg akkurat skrevet en mail til dem
for at høre hvordan det står til med planerne.

--
Tony
Kilotiltfazer

Fra : Armand

Dato : 21-02-04 16:22

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

akkurat
> skrevet en mail til dem for at høre hvordan det står til med planerne.

a):
Hva' mæ' at tilbyde dem din arbejdskraft/ekspertise; hvad de tilsyneladende
er i bekneb for!?

b):
Hvad med de udenlandske årsbøger?,som oftest er langt mere præcise i
opgivelser end MC-Revyen, og hvis forlag kunne tænkes at være prositive
overfor den PR der er i udbredelsen af deres ældre produkter i udlandet :-/

c):
Hvad med selv at støve detaljerne op ved importørerne (så mange importører
er der jo heller ikke at løbe på dørene), og derigennem konkurrere dem siden
ud af markedet qua gratis net-tilgang til oplysningerne hhv. billig
tilsendelse af CD-ROM :-/

--
Armand.

Fra : Henning

Dato : 21-02-04 22:41

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse news:c17vc4$2r0o$8@news.cybercity.dk...

> b):
> Hvad med de udenlandske årsbøger?,som oftest er langt mere præcise i opgivelser end MC-Revyen,

Nemlig. Og jeg ved du læser Motorrad, så du glemte lige http://www.motorradonline.de/mrd/bikes

Henning.

Fra : Armand

Dato : 22-02-04 00:52

"Henning" <henning@see.sig> skrev i en meddelelse

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Nemlig. Og jeg ved du læser Motorrad, så du glemte lige
http://www.motorradonline.de/mrd/bikes

Heeey!
Hottip-tak for det!

--
Armand.

Fra : anders majland

Dato : 24-02-04 08:12

> Nemlig. Og jeg ved du læser Motorrad, så du glemte lige
> http://www.motorradonline.de/mrd/bikes

Er der ikke kun de aktuelle modeller ?
(jeg kunne ihvertfald ikke finde gamle modeller)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Ken Madsen

Dato : 22-02-04 00:47

Armand wrote:

> [...]
> er der jo heller ikke at løbe på dørene), og derigennem konkurrere dem siden
> ud af markedet qua gratis net-tilgang til oplysningerne hhv. billig

Hejsa,

Jeg manglede et java projekt at øve mig lidt på - så jeg er rent faktisk
gået igang med at implementere mc-index.dk, som vil blive et naturligt
apendix til motorscout.

Hvis nogen ligger inde med gamle brochure må de gerne lige sende mig en
mail, så vil jeg skrive tilbage om jeg kan bruge data! Det går jo nok ikke
at afskrive mc-revuen som jeg dog har nogen stykker af.

Med venlig hilsen Ken Madsen (erstat snabel@ med @)

http://www.motorscout.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-02-04 12:39

Armand wrote:

> a):
> Hva' mæ' at tilbyde dem din arbejdskraft/ekspertise; hvad de
> tilsyneladende er i bekneb for!?

Har jeg prøvet =

> [...]
> opgivelser end MC-Revyen, og hvis forlag kunne tænkes at være
> prositive overfor den PR der er i udbredelsen af deres ældre

Ja det var en mulighed. Jeg har desværre ikke adgang til nogle, dog (og kan
ikke tale tysk).

> [...]
> konkurrere dem siden ud af markedet qua gratis net-tilgang til
> oplysningerne hhv. billig tilsendelse af CD-ROM :-/

Det har jeg også forsøgt. De er ganske umulige at få i tale. Specielt Suzuki
og Honda importørerne er meget uvillige - af uvisse årsager.

Jeg har i stedet overvejet at lave en åbning på DFMC.dk så folk selv kan
taste data ind hvis de har dem liggende. Det kommer ganske givet til at tage
noget tid førend det vil være komplet - men det var da en mulighed... ?

--
Tony
Fazer 1000

Fra : polle

Dato : 21-02-04 15:44

hej med jer, jeg ville godt værer advokate men det blev kun til maskinarb
med det er da også godt nok men her er min emial og der er phhj@esenet.dk

Fra : TheHobbit

Dato : 21-02-04 23:01

polle wrote:
> hej med jer, jeg ville godt værer advokate men det blev kun til
> maskinarb med det er da også godt nok men her er min emial og der er
> phhj@esenet.dk "polle"

Jeg tror du misforstod mig lidt....

Der er ikke nogen der mailer hele MC-revyen til dig! Hvis du skal bruge ÉT
bestemt datablad (eller 2) så kan det da være at nogen vil være
behjælpelig.

Hvilke søger du?

Fra : polle

Dato : 23-02-04 08:33

hej, jeg har fundet et sted hvor man kan hendte hele mc-revyen på nettet hen
har slettet min pcér og kan ikke huske hvor det var så de ligger på nettet
og venter på at man henter dem ned.
palle