Hvorfor sidder han ikke bag lås og slå?
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 20-02-04 11:31

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=254972/

Nu vi snakker om 130 km/t og hvor dødsensfarligt den hastighed er, hvorfor
lader man så sådanne personer være fri ?

Mvh
Jacob

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-02-04 14:30

"Jacob Rungwald" <jacob_rungwald@DONTINCLUDEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:c14nkk$2c69$1@news.cybercity.dk...
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=254972/
> Nu vi snakker om 130 km/t og hvor dødsensfarligt den hastighed er, hvorfor
> lader man så sådanne personer være fri ?

Ævl. Der er ingen sammenligningsgrundlag.

Loven siger, at man ikke må køre spritkørsel. Man gør det alligevel.
Loven siger, at man ikke må køre for stærkt. Man gør det alligevel.

/Caspersen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 20-02-04 14:51

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> wrote in message
> [...]
>
> Loven siger, at man ikke må køre spritkørsel. Man gør det alligevel.
> Loven siger, at man ikke må køre for stærkt. Man gør det alligevel.

Det var heller ikke for at lave en sammenligning, men hvad mener du selv er
farligst for trafikken, folk der kører 130 km/t eller folk der kører
spirituskørsel?

Mvh
Jacob

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-02-04 15:02

"Jacob Rungwald" <jacob_rungwald@DONTINCLUDEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:c153cs$2sl1$1@news.cybercity.dk...
> Det var heller ikke for at lave en sammenligning, men hvad mener du selv
er
> farligst for trafikken, folk der kører 130 km/t eller folk der kører
> spirituskørsel?

Det er folk der kører spritkørsel ! Men der er gudskelov stadig flere, der
kører for stærkt end spritkørsel.

/Caspersen

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-04 21:13

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=254972/
>

> Nu vi snakker om 130 km/t og hvor dødsensfarligt den hastighed er, hvorfor
> lader man så sådanne personer være fri ?

Det som undrer mig er at politiet ikke konfiskerer hans bil.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Jan Hansen

Dato : 20-02-04 23:19

> Det som undrer mig er at politiet ikke konfiskerer hans bil.

Så hut jeg visker har politiet konfiskeret hans bil een gang. Denne gang
kørte han i sin brors bil !