Sæby AutoTeknik
Fra : Ukendt

Dato : 20-02-04 00:21

Hej,

Nogen fra gruppen der har erfaringer med effektmålinger fra Sæby AutoTeknik?

Jeg overvejer at få min bil rullet ved dem, og vil lige høre om nogen har været
meget uheldige deroppe....

Jeg tænker mere på om nogen har andre felter at sammenligne med...

/B

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.161.104.129)

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-04 17:56

"B" <b.norgaard[at]stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
været
> meget uheldige deroppe....
>
> Jeg tænker mere på om nogen har andre felter at sammenligne med...

Jeg var i 1997 med i en undercover undersøgelse med min daværende G3 GTI.
Jeg var for nogle motorsportsfolk rundt ved nogle forskellige rullefelter og
få testet min bil for at have et sammelignings grundlag.
Bilen skulle have 115 Hk.

Ved Naak i Aars målte den 117Hk på - den tror jeg på.
Ved Autoteknik i Sæby målte den 129Hk.

Jeg ved ikke hvor meget du skulle i det da erfaringerne er så mange år
gamle.
Autoteknik kan jo have fået justere det hundrede gange siden da, eller
opdateret eller udskiftet.
Men den gang var det klart det mest optimistiske rullefelt i Nordjylland.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

=== Døden overhaler de hurtige ===