dug!!
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 24-04-01 15:55

Jeg ved at der findes en form for ...klistermærke skjold "anti fog" ting man
kan sætte på indersiden af sin hjelm...
er der nogen der kender et sted hvor man kan bestille det pr. postordre? da
jeg er lidt småtravl her de næste par dage..

Kim Jørgensen
GS500E

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 24-04-01 16:10

nevermind.. har fundet og bestilt!!
fik lige læst en tidligere mail om louis.de ,,
selv om det kneb lidt med det tyske..

Kim Jørgensen
GS500E

Fra : Søren Mortensen

Dato : 24-04-01 21:04

Kim Jørgensen <dooh@post.tele.dk> skrev i en > er der nogen der kender et
sted hvor man kan bestille det pr. postordre? da
> jeg er lidt småtravl her de næste par dage..

Du kunne også have sparet pengene og poleret indersiden af visiret i sulfo

Gratis og nemt!

Søren
Falco