TomTom og TCM
Fra : Soren Pedersen

Dato : 19-02-04 21:08

er der nogen der ved om Bilkas løsning med en HP iPaq og TomTom til 3400,-
understøtter TCM ?

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Fra : Brian S Jensen

Dato : 19-02-04 21:19

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved om Bilkas løsning med en HP iPaq og TomTom til 3400,-
> understøtter TCM ?
>
> Mvh
> /Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Det gør den ikke

....men måske TomTom 3 gør ??? (skulle være lige om hjørnet)

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 21:38

> er der nogen der ved om Bilkas løsning med en HP iPaq og TomTom til 3400,-
> understøtter TCM ?

Nu har jeg haft GPS i en del år, men hvad er TCM?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Brizz

Dato : 19-02-04 23:14

> Nu har jeg haft GPS i en del år, men hvad er TCM?

Det er det som fortæller dig mht trafik forhold. Kø, vej arbejde etc. og når
du så kører med din gps og kan se du er på vej imod et vej arbejder der har
sakbt kø viser den dig uden om...ret smart.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 20-02-04 08:27

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> [...]
har
> sakbt kø viser den dig uden om...ret smart.

Det hedder TMC

Mvh
Jacob

Fra : Brizz

Dato : 20-02-04 18:33

> Det hedder TMC

og hvad er TCM så? hvis det ikke er TMC?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Mogens...

Dato : 21-02-04 16:45

On Fri, 20 Feb 2004 18:32:43 +0100, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>og hvad er TCM så?

Transmission Control Module

>hvis det ikke er TMC?

TMC ér betegnelsen -> de seneste trafikale nyheder via RDS
"Traffic Message Channel"

/Mogens