Ford Fiesta - lugter mærkeligt?
Fra : News

Dato : 19-02-04 17:31

Hej

Jeg har en gammel Ford Fiesta årgang '83.. Den kører perfekt, men i dag
begyndte den at lugte lidt underligt. Som om det var brændt gummi eller
noget i den stil.
Der er af gode grunde ikke lavet "kogere" i den, og dækkene ser ok ud selvom
det ene kunne trænge
til lidt luft. Henne ved batteriet under kølerhjelmen, tror jeg lugten
kommer fra - men jeg er ikke sikker.

Nogle forslag til hvad der kan være gået galt?

Mvh Peter

Al hjælp værdsættes.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 19-02-04 18:22

"News" <no@reply.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer fra - men jeg er ikke sikker.
>
> Nogle forslag til hvad der kan være gået galt?

Du er vel ikke kørt over en plastikpose der har brændt sig fast på
udstødningsrøret ?

Kent Nielsen

Fra : News

Dato : 19-02-04 18:41

Har lige tjekket, og det ser ikke ud til at være tilfældet.
Det er i venstre side af "fronten" at det lugter mistænksomt..

Fra : Mikkel Tams

Dato : 19-02-04 20:50

Hey...
Jeg vil gætte på at det er koblingen der lugter af brændt gummi, det lugter nemlig
som brændt dæk. Fordi den lugter kan skyles at du måske har kørt og filt på den
eller har kørt og pint den i et forkert gear???

Hilsen Mikkel

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.164.74.161)