Nr. plade rammer - hvor?
Fra : Thom/-\\s

Dato : 19-02-04 15:17

Jeg skal bruge nogle nummerplade rammer, jeg skal selv kunne levere en fil
som så trykker / klæber folie på ud fra min fil. Hvem gør det godt og
billigt?

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : apollo14@apollo14.lo~

Dato : 19-02-04 16:18

Thom/-\s wrote:

> Jeg skal bruge nogle nummerplade rammer, jeg skal selv kunne levere en fil
> som så trykker / klæber folie på ud fra min fil. Hvem gør det godt og
> billigt?

Prøv www.kkopi.dk de har en foliemaskine, men kender ikke deres priser, ved
bare det er top nice work hvergang. Rammerne burde de også kunne levere.

Fra : apollo14@apollo14.lo~

Dato : 19-02-04 16:21

Thom/-\s wrote:

> Jeg skal bruge nogle nummerplade rammer, jeg skal selv kunne levere en fil
> som så trykker / klæber folie på ud fra min fil. Hvem gør det godt og
> billigt?

ellers er der flg:
http://www.stepshop.dk/bilprint/index.htm
http://www.dintext.dk/rammer.htm
http://www.skomo.dk/default.aspx?pageID=1

Men google er din allerbedste ven i nøden.