Nogen meldinger fra Øksnehallen?
Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 19-02-04 14:27

Jeg skal først der ud i morgen.
Er der nogen af jer der har været der inde i dag, der har noget at fortælle?
Ting man skal huske at få set, er messen god etc.

Mvh.
Jesper
CB900F3

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 19-02-04 14:45

B. Nielsen" <jesper@bramgraphix.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fortælle?
> Ting man skal huske at få set, er messen god etc.

Nej endnu ikke, men kør forbi Suzuki hos Enghave motor bagefter(eller før)
der kan du se nye modeller som du ikke kan i Øksnehallen. Samme
åbningstider.

...hygge!
...Jan
"Jesper

Fra : mighty2300

Dato : 21-02-04 00:09

Hej Jan !!

Det koster 89 kr. og de er nu egentligt givet godt ud, hvis man bare må
se de nye modeller. Specielt Ducati og Aprilla er godt fremme på messen,
med de fedeste maskiner. Så tag bare ud og savl lidt, og køb den nye
Ducati 999.....

MVH.

Mike

http://www.kandu.dk/

Fra : Thorstein

Dato : 20-02-04 08:18

Melding og melding - Berlingske's udlæg:

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=409772/

/ Thorstein

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 20-02-04 09:13

"Thorstein" <SLETDETTEallanthorstein@msn.com> wrote in

> Melding og melding - Berlingske's udlæg:
>
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=409772/

"Da jeg var ung, var en 750 kubik en stor motorcykel, i dag er det en
god mellemstørrelse, mens de store i dag er på omkring 2.000 kubik eller
tre gange så store,« siger Peter Rahbæk."

En 6000-kubik?

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Thorstein

Dato : 20-02-04 09:31

Der er en Bos-Huss (eller hvordan man staver det ) maskine derude ( På
BIKE's stand ) - jeg tror det er er en 6,x liter, det er nok den de hentyder
til.

/ Thorstein

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 20-02-04 10:09

> [...]
> god mellemstørrelse, mens de store i dag er på omkring 2.000 kubik eller
> tre gange så store,« siger Peter Rahbæk."

Tror han mener, at 2000 kubik er ca. tre gange så stort som 750 kubik.

Fra : anders majland

Dato : 20-02-04 10:44

> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=409772/

Citat:"De fleste besøgende ved Danmarks største motorcykelmesse, som
åbnede i går i Øksnehallen, var på den fornuftige side af de 40 år."

Er det fordi vi "unge" under 40 istedet er ude og køre på vores gamle
brugte maskiner istedet for at kigge på de hundedyre nye ....

Og " Det kræver sin pengepung at have en bike i dagens Danmark"

Det ved vi vist alle herinde ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : nd

Dato : 20-02-04 13:14

"Thorstein" <SLETDETTEallanthorstein@msn.com> skrev i en meddelelse
> Melding og melding - Berlingske's udlæg:
>
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=409772/
>
> / Thorstein

Og Jyllands Postens:

http://www.jp.dk/kbh/artikel:aid=2276548/

vh

nd

Fra : jesper

Dato : 20-02-04 15:14

"Thorstein" <SLETDETTEallanthorstein@msn.com> wrote in message news:<4035b50e$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Melding og melding - Berlingske's udlæg:
>
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=409772/

Citat: "Danmarks største motorcykelmesse åbnede i går i Øksnehallen"

Hmm jeg troede da at både Herning og Bella var større...

Jesper

Fra : Armand

Dato : 20-02-04 17:32

"jesper" <tiper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> "Thorstein" <SLETDETTEallanthorstein@msn.com> wrote in message

> Citat: "Danmarks største motorcykelmesse åbnede i går i Øksnehallen"
>
> Hmm jeg troede da at både Herning og Bella var større...

Det er de også; men i år er Øksne-udstillingen den største derved at der
ikke udstilles hverken i Bella eller Herning!!

--
Armand.

Fra : Peter Graff

Dato : 20-02-04 19:19

her er en melding fra en som rent faktisk har været der.

Den er hurtigt set.

Der er ikke noget man ikke kan se hos forhandlerne, om en uges tid.

Om den er god og 89 kr. værd? Det må man selv dømme, jeg kom gratis ind og
det er jeg glad for.

Hvis du tager derind så husk at besøge Roadracing klub Viking's stand. Der
holder en vildt lækker Sv'er iklædt en ducati kåbe.

MVH

Peter Graff

Fra : Klawz Forgertig

Dato : 21-02-04 10:40

Jeg var darinde i siste måned, og der var der heller ikke noget at se på

Klawz Forgertig