Slør i styretøj, Mazda 323 (BF)
Fra : /Jens

Dato : 18-02-04 17:10

Hej.

Den blev kasseret til syn p.g.a. slør i styrestænger. (Ikke styrekugler.)
Iflg. synsmanden så sidder der kugleled inde under tandstangsmanchetterne
som er nemme og billige at skifte. Et telefonopkald til Mazda værksted siger
714 kr. +moms for en ny styrestang. (gange 2 stk)
Nogen der har kendskab til om man kan få/skifte kugleleddene alene ?

Iøvrigt havde den samme fejl sidste gang, men synsmanden sagde dengang at
det havde ingen betydning. (Det hjælper mig bare ikke ret meget nu...)

mvh og pft,
/Jens

Fra : Christian Joensen

Dato : 18-02-04 15:36

"/Jens" <a.b.renner@gmx.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> 714 kr. +moms for en ny styrestang. (gange 2 stk)
> Nogen der har kendskab til om man kan få/skifte kugleleddene alene ?

Ja det kan du godt.

Fra : Jens Peter Jacobsen

Dato : 19-02-04 12:40

"Christian Joensen" <christianj@hotmail.invalid> wrote in message news:<40337854

> Ja det kan du godt.

Hvor kan man få disse kugler ?

Jeg har været ved Refako som havde et katalog over styretøjsdele. Der
var kun hele styrearmen med led, og den koster stadig 675,- +
moms/stk....

For nogle år siden kune man få styrearme ved biltema til under 300 kr,
men de har dem desværre ikke mere...

mvh
/Jens

Fra : Christian Joensen

Dato : 19-02-04 16:34

"Jens Peter Jacobsen" <a.b.renner@gmx.de> skrev i en meddelelse
> "Christian Joensen" <christianj@hotmail.invalid> wrote in message

tandstangsmanchetterne

> Hvor kan man få disse kugler ?

Fisk!

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 15:39

> I øvrigt havde den samme fejl sidste gang, men synsmanden sagde dengang at
> det havde ingen betydning. (Det hjælper mig bare ikke ret meget nu...)

Du skal lige have stillet dit ur i Windows, da du ellers "blokerer" øverste
linie i NG´en i flere timer...

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-04 15:49

Hej!

Jan W Nielsen wrote:

> Du skal lige have stillet dit ur i Windows, da du ellers "blokerer" øverste
> linie i NG´en i flere timer...

Kun hos mindrebegavede Outlook Express-brugere som ikke sorterer indlæg efter
tråd *lol*

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 18:14

> Kun hos mindrebegavede Outlook Express-brugere som ikke sorterer indlæg
efter
> tråd *lol*

Dem er vi jo så en hel del af - praktisk talt 80 procent.

I alle tilfælde bør man vel ikke poste på den måde..?

/Jan W Nielsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 18-02-04 18:23

Hej!

"Jan W. Nielsen" wrote:

> efter
>
> Dem er vi jo så en hel del af - praktisk talt 80 procent.

Altså OE-brugere? :) Skal nok passe... Jeg bruger Netscape Communicator, men jeg
er også lidt gammeldaws...

> I alle tilfælde bør man vel ikke poste på den måde..?

Nej da, klokke+dato+tidszone skal stå rigtigt.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"