Køb af brugt Audi A6 2,5 TDI stc
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 14:16

Jeg har kig på en brugt 1994 Audi A6 2,5 TDI stationcar med 97.000 km på
tælleren.
Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på ved denne model?
Hvornår skal tandrem skiftes?
Hvor langt kan jeg forvente den går på literen ved blandet kørsel?
Er denne model helgalvaniseret?
Hvad må denne model koste?

på forhånd tak
Ole

Fra : JK

Dato : 18-02-04 13:33

On Wed, 18 Feb 2004 14:15:34 +0100, "Ole Kristiansen"
<ole_kSNABELApost10.tele.dk> wrote:

> [...]
>Hvornår skal tandrem skiftes?
>Hvor langt kan jeg forvente den går på literen ved blandet kørsel?

www.bilpriser.dk

Købsvurdering

det giver fra 220 - 240 kkr for en bil som den med 97 kkm på tælleren

Helgalvanisering startede audi med 1985.

Ellers har jeg ikke erfaring med bilen.
Hvis der tandrem i den, og ikke kæde, så bør den være skiftet ved 60
kkm. Det er ialfald de nye intervaller, men de gamle var 120 kkm med
de samme tandremme. Audi erstatter ikke noget hvis det er over 60 kkm
på en tandrem, kan man gå ud fra.

mvh

John