ingen nye Suzukier i Øksnehallen.
Fra : Peter Graff

Dato : 16-02-04 12:53

Enghave har valgt at holde åbent hus samtidig med Øksnehallen, så de nye
Suzukier vil ikke komme til hallen. Se http://www.enghavemotor.dk/

Nogen der ved hvorfor?

Sidst jeg var i øksnehallen til mc udstilling, var det et noget tamt
arrangement, kan det være årsagen?

MVH

Peter Graff (som synes 89 kr er lige i overkanten for at komme ind og
se.....?)

Fra : nd

Dato : 16-02-04 12:59

"Peter Graff" <peter.graff@fjernoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> arrangement, kan det være årsagen?
>
> MVH
>
> Peter Graff (som synes 89 kr er lige i overkanten for at komme ind og

Det er for dyrt. Aagesen og Fisker kommer heller ikke pga. prisen. Det er
dog lykkedes dem, at få fløjet den nye R1 ind, så er der den at kigge på

vh

nd

Fra : Sune

Dato : 16-02-04 13:30

De skulle vist betale 300.000 kr. for at få plads til at vise alle deres
cykler.
Det mente de var lidt for meget, når de lige så godt kunne holde åbent
hus lige i nærheden.

vh Sune

Fra : NielSV650

Dato : 16-02-04 13:44

"Peter Graff" <peter.graff@fjernoncable.dk> wrote in message
> MVH
> Peter Graff (som synes 89 kr er lige i overkanten for at komme ind og
> se.....?)

Ja, jeg vil da foreslå at købe en 24timers billet hos HT istedet. Så kan man
pendle rundt i kbh hos forhandlerne og kigge

/Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : GRISEN

Dato : 16-02-04 17:34

On Mon, 16 Feb 2004 13:44:22 +0100, "NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk>
wrote:

>Ja, jeg vil da foreslå at købe en 24timers billet hos HT istedet. Så kan man
>pendle rundt i kbh hos forhandlerne og kigge

Joo, men hvis det kun er prisen du tænker på, så skal de fleste vel lægge en fridag oven i
budgettet? De fleste har forhåbentligt en dagsløn på mere end 89,-

*
Jan

Fra : NielSV650

Dato : 16-02-04 17:43

"GRISEN" <grisen_fjern@grisen.org> wrote in message
> Joo, men hvis det kun er prisen du tænker på, så skal de fleste vel lægge
en fridag oven i
> budgettet? De fleste har forhåbentligt en dagsløn på mere end 89,-

Njaa.. ellers vent til 1. marts - så må de fleste forhandlere da ha
lørdagsåbent igen.

Niels
S FAU himmelblau

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 22:53

Hej med jer

Det er jo ikke hver dag der er mc udstilling i vores lille land,

så når der er nogen der holder en, vil jeg gerne støtte den.

Hygge PD CBR1100 2 gange 192kr. til DSB + 89kr
ja sådan er der så meget.

Fra : Tommy Fer

Dato : 17-02-04 09:05

"Poul Dam" <pouldamadslhome> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> så når der er nogen der holder en, vil jeg gerne støtte den.
>
> Hygge PD CBR1100 2 gange 192kr. til DSB + 89kr

Tjae... mig og konen var til Hamburg Motorad Tage med en 2 andre. Vi betalt
ialt 580 kr. for færge, benzin og indgang. Dvs for 2 personer.

mvh Tommy Fer

Fra : Armand

Dato : 17-02-04 19:47

"Tommy Fer" <tommyfer@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Tjae... mig og konen var til Hamburg Motorad Tage med en 2 andre. Vi
betalt
> ialt 580 kr. for færge, benzin og indgang. Dvs for 2 personer.

Aprospos:
Jeg synes ikke at der er nogen der har kommenteret 2004-modellerne efter at
have set dem i levendes live ved HMT :-/
F.eks: ER alle de nye 1000'ere så lig hinanden i design, som
pressebillederne hidtil har tydet på??

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 16-02-04 22:52

NielSV650 wrote:

> Ja, jeg vil da foreslå at købe en 24timers billet hos HT istedet. Så kan man
> pendle rundt i kbh hos forhandlerne og kigge

God idé, og så kan man trøste sig med billeder fra svenskernes nylige
mc-messe "På två hjul": www.mcportalen.nu/

Iøvrigt ser jeg, at Vagn Jensen har sat en helt vildt høj pris på den
nye Triumph Thruxton: 163.595 hvor tyskerne efter sigende slipper med
EUR 8.350, hvilket burde kunne give en dansk pris på ca. 135.000 kr...
- så kan det jo også være lige meget

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade