Hjælp søges: Spørgsmål i forbindelse med v~
Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 15-02-04 19:27

Nedenfor ses en kopi af det indlæg jeg postede d. 8/2. Da jeg ingen respons
har fået har jeg brug for lidt hjælp. Jeg regnede egentlig med at der ville
være en del interesseret. Dette lader desværre ikke til at være tilfældet,
og jeg er derfor meget interesseret i at finde ud af hvorfor?
Er det alene fordi det er for dyrt?
Er det fordi I føler 10 er for mange at dele med?
Er det fordi I allerede har et fedt værksted/vinteropbevaring?
Med andre ord, hvad har jeg overset, og hvad kan vi gøre for at lokke kunder
i butikken?

Pft.
Jens

Vi er 10 gutter der deler værksted på Nørrebro i KBH. Der er tale om enormt
gode faciliteter med bad/toilet i en nyere industribygning, med ordentlig
aflåsning/videoovervågning.
Værkstedet er indrettet med køkken/vaskemaskine/tv/radio. Der er plads til
eget værktøj, men da vi er 10 personer vil der også være rig mulighed for at
låne, hvis man ikke lige har alt.
Der er fælles trykluft, båndsliber, drejebænk (godt nok noget gammelt blødt
lort..., søjleboremaskine mm.
Jeg er indehaver af den eneste japaner, hvor alle andre kører på europæiske
mærker hovedsagligt Guzzi. Lidt hjælp i regnskabet ville være yderst
velkomment, men hvad du kører på er egentlig underordnet...

Disse eminente forhold er desværre ret svære at betale, hvilket også er
grunden til at der er frie pladser. Den samlede leje er på ca. 6K, så din
andel vil være 625,-/md.
Er du interesseret, eller har spørgsmål så send endelig en mail.

Fra : John Jensen

Dato : 15-02-04 19:38

"Jens Blaabjerg" <xxx@blaabjerg.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> andel vil være 625,-/md.
> Er du interesseret, eller har spørgsmål så send endelig en mail.

Jeg kunne godt forestille mig at de 625,-/md. kunne være en væsentlig årsag
til du
ikke har væltet dig i interessenter....

/ John

Fra : Frans Jensen

Dato : 15-02-04 19:53

On Sun, 15 Feb 2004 19:26:40 +0100, "Jens Blaabjerg"
<xxx@blaabjerg.net> wrote:

> [...]
>Er det fordi I allerede har et fedt værksted/vinteropbevaring?
>Med andre ord, hvad har jeg overset, og hvad kan vi gøre for at lokke kunder

625 kr/md
for mig lyder det noget opskruet

jeg har for under 100 kr. af ovenstående pris adgang til værksted
vinteropbevaring af en eller flere MC'er i tørt frostfrit lokale
adgang til værksted med (sparsomt) værktøj, men dog kompressor og
poler'maskine og MC-lift
plus klubben hvor der er opvarmede lokaler musik billige øl samt
mulighed for at læse diverse MC blade

eneste der kræves er medlemskab af MC-klubben

--
mvh Frans
http://www.stompers.dk

Fra : CBR-DK

Dato : 15-02-04 21:10

> [...]

> mulighed for at læse diverse MC blade
>
> eneste der kræves er medlemskab af MC-klubben

Dob. så dyrt men ellers de samme faciliteter som Frans har. Derfor er er
Jens' tilbud ikke interessant.
Dog vil jeg også mene at prisen er omkring 2½-3x for høj.

mvh.
Kim / http://www.tmc78.dk
CBR1000F(N) med(P)-optik

Fra : nd

Dato : 15-02-04 19:59

> [...]
> Er det fordi I allerede har et fedt værksted/vinteropbevaring?
> Med andre ord, hvad har jeg overset, og hvad kan vi gøre for at lokke

Det er for dyrt.

vh

nd

---

Fra : nd

Dato : 15-02-04 20:36

> Det er for dyrt.
Ser iøvrigt lidt længere nede, at Jacob Hornemann har et lignende "tilbud"
til ca. den halve pris.
Desuden vil det være en fordel hvis det er i gåafrstand fra ens bopæl. Det
er ikke så fedt at skulle tage bussen hver gang man skal ud og kører
motorcykel.
Så hvis du har noget til 1/3 pris på Frederiksberg, skal du nok hører fra
mig
Håber du finder nogen lejerer.

vh

Niels

---

Fra : Bo-gsxR

Dato : 15-02-04 20:04

> og jeg er derfor meget interesseret i at finde ud af hvorfor?
> Er det alene fordi det er for dyrt?

ja lidt over 7.000kr. om året =2 gode service udført af et aut. værksted.

> Er det fordi I føler 10 er for mange at dele med?

ja, for mange nøgler og for lidt sikkerhed

> Er det fordi I allerede har et fedt værksted/vinteropbevaring?

har vinteropbevaring og har selv værktøj mv. og bor ikk i nærheden.

bo-gsxR

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 17-02-04 15:03

Bo-gsxR wrote:
> ja lidt over 7.000kr. om året =2 gode service udført af et aut.
> værksted.

Kald mig bare naiv, men jeg vil faktisk hellere lave det selv, da jeg stoler
mere på kvaliteten når jeg selv er kokken. Der er ikke langt mellem klagerne
over værksteder her i gruppen.

> ja, for mange nøgler og for lidt sikkerhed

Det skulle videoovervågningen gerne klare, men jeg forstår bekymringen

Jens

Fra : Hekto

Dato : 15-02-04 23:42

In article <oROXb.1367$Hh6.383@news.get2net.dk>, xxx@blaabjerg.net
says...

> [...]
> andel vil være 625,-/md.
> Er du interesseret, eller har spørgsmål så send endelig en mail.

Det lyder rigtigt lækkert!
På den anden side, så skal man afse 7.500,- om året. Det er jo en slags
penge.
Et sted imellem ½ og 2/3 af beløbet, så ville det være en overvejelse
værd.
Nu skriver du ikke hvor mange kvadratmeter i råder over o.s.v.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 16-02-04 19:37

Hekto wrote:
> [...]
> værd.
> Nu skriver du ikke hvor mange kvadratmeter i råder over o.s.v.

Det er ret lækkert, men ja det er også dyrt. Vi har vist 75-80m2, det er
ikke nok, men det går. Det jeg finder fedt er, udover hyggen, at der er tale
om en industri/kontorbygning. Så der er ikke noget med at stå og fryse i en
eller anden pis garage...
Som flere har påpeget er 625/md mange penge, men jeg ser det lidt som en
MC-klub hvor vi hygger og skruer. Julefrokost midt i de vinteropbevarede
modeller er en ret god følelse, når savnet er stort...

Jens

Fra : Hekto

Dato : 16-02-04 19:41

In article <858Yb.252$cu3.184@news.get2net.dk>, xxx@blaabjerg.net
says...
> [...]
> MC-klub hvor vi hygger og skruer. Julefrokost midt i de vinteropbevarede
> modeller er en ret god følelse, når savnet er stort...

Jeg er selv med i en gruppe på 5-6 stykker hvor vi har en tisvarende
garage. Den ligger dog i Nordsjælland og man kunne ønske den lå lidt
tættere på.
Ja, det er rart at gå og hygge sig med modellerne i løbet af vinteren.