let tunet ATV
Fra : Bo-gsxR

Dato : 14-02-04 01:02

http://headsup.dragbikecentral.com/images/atv_lt_side.jpg
http://headsup.dragbikecentral.com/photo6.html

hm mon SBI ville syne den, og told og fnat vil gi momsfradrag på den?

bo-gsxR

Fra : TheHobbit

Dato : 14-02-04 09:45

Bo-gsxR wrote:
> http://headsup.dragbikecentral.com/images/atv_lt_side.jpg
> http://headsup.dragbikecentral.com/photo6.html
>
> hm mon SBI ville syne den, og told og fnat vil gi momsfradrag på den?

Nej, jeg tror ikke du får den synet.... der er jo ingen blinklys på
pjatmikkel!

/Stephan - DT, GS og CBR
http://www.dfmc.dk/?id=297

Fra : mek

Dato : 15-02-04 00:34

"TheHobbit" <SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg tror ikke du får den synet.... der er jo ingen blinklys på
> pjatmikkel!
>
> /Stephan - DT, GS og CBR
> http://www.dfmc.dk/?id=297

Det behøver der heller ikke, men der skal være laaaaang bagskærm
og det er der ikke, he he
Men kunne godt tænke mig at se den in action

Knudsen

Fra : Brian Laursen

Dato : 16-02-04 16:36

mek wrote:>>
> Det behøver der heller ikke, men der skal være laaaaang bagskærm
> og det er der ikke, he he
> Men kunne godt tænke mig at se den in action
>
> Knudsen

Den graver sig da bare ned. Den kommer overhovedet ikke ud af flækken.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

yzf1000r
http://www.Galtenmc.dk
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Bo-gsxR

Dato : 17-02-04 08:43

> Den graver sig da bare ned. Den kommer overhovedet ikke ud af flækken.

sådan en sød lille atv... med turbotunet hayabusa motor... mon den kan trække spind
på grus???

bo-gsxR