Bil wallpapers
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-02-04 22:14

Hey og god aften i stuerne!

Hvor henter I jeres wallpapers med fede biler fra? Jeg har støvsuget
google tynd, men det nærmeste jeg kommer er sølle 1024x768 og det er sq
for småt.

Kender I nogle sites med højkvalitetsbilleder i min. 1280x1024 og gerne
højere?

Jeg kender i forvejen til Bilmagasinet samt VMax's website.

På forhånd tak med håb om ikke, at være alt for OT

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : John Sahl

Dato : 17-02-04 22:21

Martin Johansen [6000] wrote:
> Kender I nogle sites med højkvalitetsbilleder i min. 1280x1024 og
> gerne højere?

Jeg får lidt på diverse pressesites, men det er ikke altid lige
spændende uanset.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-02-04 22:25

On Tue, 17 Feb 2004 22:21:13 +0100, John Sahl wrote:

> Jeg får lidt på diverse pressesites, men det er ikke altid lige
> spændende uanset.

Har du evt. links?

Det jeg søger er sportsbiler eller specialbiler generelt, altså de lidt
mere fede af slagsen som ikke lige holder på hvert gadehjørne

Fra : John Sahl

Dato : 17-02-04 22:41

Martin Johansen [6000] wrote:
> Har du evt. links?

Hjælper dig ikke, da det er lukkede områder til pressen.

> Det jeg søger er sportsbiler eller specialbiler generelt, altså de
> lidt mere fede af slagsen som ikke lige holder på hvert gadehjørne

Jeg vil forsøge at huske at smide nogen efter dig når jeg
falder over noget godt fremover.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-02-04 00:12

On Tue, 17 Feb 2004 22:41:01 +0100, John Sahl wrote:

> Hjælper dig ikke, da det er lukkede områder til pressen.

Okay anede det nok da der ikke var links i første post

> Jeg vil forsøge at huske at smide nogen efter dig når jeg
> falder over noget godt fremover.

Smid endelig løs

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 17-02-04 23:19

Jeg får masser frem på over 3200 pixels gange noget andet hvis jeg f.eks.
søger på Mercedes.... Husker du på
http://images.google.com/advanced_image_search?q=mercedes&svnum=10&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8
at sende den til STORE billeder.....

--
-------
mvh Jakob Houkjær

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-02-04 23:42

> [...]
> for småt.
>
> Kender I nogle sites med højkvalitetsbilleder i min. 1280x1024 og gerne

Dieselstation.com

-M

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-02-04 00:16

On Tue, 17 Feb 2004 23:42:29 +0100, Morten Lorenzen wrote:

> Dieselstation.com

Tak til dig også!

Fra : SlowHand

Dato : 17-02-04 23:43

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> wrote in message

> Hvor henter I jeres wallpapers med fede biler fra? Jeg har støvsuget
> google tynd, men det nærmeste jeg kommer er sølle 1024x768 og det er sq
> for småt.

Prøv på google at søge på:
car pictures "high res"

Det var mit første indfald, og den giver da denne side som
første resultat:
http://www.highresautoimages.com/

/SlowHand

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-02-04 00:14

On Tue, 17 Feb 2004 23:42:35 +0100, SlowHand wrote:

> Prøv på google at søge på:
> car pictures "high res"

Jeg prøver den string.

> første resultat:
> http://www.highresautoimages.com/

Genialt!! Tak skal du have

Fra : SlowHand

Dato : 18-02-04 00:38

> Genialt!! Tak skal du have

NP ;)

/SlowHand

Fra : Thomas H.

Dato : 18-02-04 08:23

> [...]
> for småt.
>
> Kender I nogle sites med højkvalitetsbilleder i min. 1280x1024 og gerne

www.thhe.dk/wallpapers.htm Mange i 1600x1200, men ok, de er nok snart ved
at være outdated..

Thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-02-04 09:48

On Wed, 18 Feb 2004 08:22:42 +0100, Thomas H. wrote:

> www.thhe.dk/wallpapers.htm

Nope, de kan sagtens gå an! Tak til dig også

Fra : Jan Nielsen

Dato : 18-02-04 22:00

Hej

Jeg har en del liggende på www.fedebiler.dk under Wallpapers

Mvh
Jan

--
Er du til fede biler ? besøg
<<< www.fedebiler.dk >>>

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-02-04 22:43

On Wed, 18 Feb 2004 21:59:33 +0100, Jan Nielsen wrote:

> Jeg har en del liggende på www.fedebiler.dk under Wallpapers

Jeg kigger