Så kørte han hjem igen (Brormanden i Sierr~
Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-02-04 23:17

   Sent g'aften i hytterne

Så er brormanden futtet hjem igen, med en frisk bil - hvis nogle vil
se en billedreportage, ligger den på :

http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/clausbil.htm

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Claus Fabritius

Dato : 15-02-04 23:36

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Sent g'aften i hytterne

G'aften :)

> Så er brormanden futtet hjem igen, med en frisk bil - hvis nogle vil
> se en billedreportage, ligger den på :
>
> http://www.dkfritidbil.dk/fotostorier/clausbil.htm

Det kan man da kalde for veldokumenteret. Kan især godt lide pic 17. Hvordan
er det lige hans ben svæver rundt på det? :)

PS: Der ligger en mail og venter på dig :)
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-02-04 23:38

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev :

>G'aften :)

Hej Claus ...

>Det kan man da kalde for veldokumenteret. Kan især godt lide pic 17. Hvordan
>er det lige hans ben svæver rundt på det? :)

Jeg ved ikke lige hvad han lavede, sjovt ud det så ;)

>PS: Der ligger en mail og venter på dig :)

arww ja - den må jeg lige gribe

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : NIL

Dato : 16-02-04 00:41

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Sent g'aften i hytterne
>
> Så er brormanden futtet hjem igen, med en frisk bil - hvis nogle vil
> [...]

Halløjsa...lærerigt!
Hvor finder jeg adressen på det omtalte webcam?

Hilsen
NIL

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-02-04 06:21

"NIL" <nilau4@yahoo.dk> skrev :

>Halløjsa...lærerigt!
>Hvor finder jeg adressen på det omtalte webcam?

Den står på forsiden af gruppens hjemmeside.

Der er ikke permanent drif, af kameraet endnu - men det er da
overvejet, da vi tit og ofte pusler derovre.

(Næste gang vi skal skifte en maskine, bliver det annonceret i lidt
bedre tid - denne gang var sådan lidt en premiere ;)

Når du nu finder de sider, ligger der en række billedlige historier,
som jeg kalder fotostorier i deres egen "rubrik" - under emnet
"debatrelevante" kan du også finde en del , der ofte har været afledt
af nogle af de herlige debatter der fyger i gruppen.

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-02-04 07:57

<jan@stevns.net> wrote in message

> Sent g'aften i hytterne
>
> Så er brormanden futtet hjem igen, med en frisk bil - hvis nogle vil
> se en billedreportage, ligger den på :

Tillykke med et veludført job, og tak for et underholdende indslag i den
forgangne weekend !
- Efter at have set jeres billedserie, hæftede jeg mig ved at den forreste
gule bjælke på giraffen ser lidt nedbøjet ud - er det en skade den har
pådraget sig ved den første test som Claus udførte?..

mvh

Andreas M. Hansen