billigst bil leje i 14 dage?
Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 13-02-04 03:03

Hej
Jeg har brug for en bil i 12-14 dage, med et dagligt kørselsbehov på ca. 240 km.
Udgangspunktet er Vejle, men jeg har ikke noget imod at rejse opmod 100km for at
hente bilen.
Spørgsmålet er bare hvor det gøres billigst, nogen der har erfaringer at dele af?

Hilsen
Henrik Skjærbæk

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.130.128.53)

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 13-02-04 11:18

Henrik Skjærbæk wrote:
> Spørgsmålet er bare hvor det gøres billigst, nogen der har erfaringer
> at dele af?

Jeg har ingen erfaringer på området. Det er 20 år siden jeg sidst har lejet en bil,
men er faldet over disse firmaer.
http://www.rent-a-wreck.no/
http://www.biludlejningdiscount.dk/

mvh
Henning

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 13-02-04 12:48

> [...]
>hente bilen.
>Spørgsmålet er bare hvor det gøres billigst, nogen der har erfaringer at dele af?

Jeg har haft rigtigt gode erfaringer med www.euromobil.dk - det er
noget VW/Audi-halløj og der er ret nemt at forhandle hvad angår pris
og kilometer (køb kilometer på forhånd og du får dem til 0,5-1 kr pr.
stk udover dem der følger med).

Jeg har et par gange prøvet Biludlejning Discount, bla. en gang her
fra Kbh hvor jeg skulle til Jylland... Fuck en oplevelse!

En 4-gears ascona der havde fået "ny, brugt motor og skulle køres
pænt".
Jeg kørte den også pænt, men da jeg efter 500km (alt i alt) stoppede i
Køge for at spise, havde jeg sgu nær aldrig fået lortet startet igen.

Udover det, blev jeg lidt efter broen på vej hjem, vinket ind af en
rædselsslagen bilist, der blot ville fortælle, at højre baghjul
hoppede nogen centimeter op i luften når jeg kørte over de hvide
vognbanestriber... Joeh, jeg synes godt nok bilen trak lidt, men
alligevel..

Nå, EuroMobil, de har Polo (de nye) og Golf 4 (i hvert fald den
forhandler jeg har brugt)... Intet at klage over, det virker, men er
også lige en anelse dyrere end discountudlejningerne men meget
billigere end Avis og alle de andre.
Det er ikke alle VW-forhandlere der udlejer, her i nærheden af mig
(Kbh) er det nærmeste på Ellebjergvej, men mon ikke det er til at
finde noget i Jylland?

Der er en forhandlerliste på deres website.

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 13-02-04 17:54

"Andreas Frøsting" <mailto:andreas@phpwizard.dk> skrev i en meddelelse
"Re: billigst bil leje i 14 dage?"
> Der er en forhandlerliste på deres website.

Tak for hjælpen, så har jeg et sted at starte.

Hilsen
Henrik

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.166.129.6)