renault megane
Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 12-02-04 20:36

Hejsa

Jeg har lige købt en renault megane 1.9 dCi '02, den er sgu meget rar, men
der sidder en kasette/radio, som ikke ligefrem har standard størrelse (eller
front), er jeg nødt til at investere i en original cd/radio hvis jeg vil
have cd afspiller i istedet...? det er sådan en sjov satan med rat-betjening
og display oppe ved siden af uret der sidder i nu. (troede egentlig man var
holdt med at bruge kasette for lang tid siden)

Hygge

Fra : KASO

Dato : 12-02-04 21:01

"Roald Skødt Poulsen" <roald_no_spam_@dueholm.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
var
> holdt med at bruge kasette for lang tid siden)

Hvis du vil bevare ratbetjening og display, er du nødt til at ty til
originalradioer - eller alternativt Philips (det er en Philips-radio med
Renault-mærke på). Bemærk iøvrigt at mange af kassetteradioerne i Mégane er
forberedt for styring af en 6-CD Philips box - det er tænkeligt, at du kan
"nøjes" med at supplere med en sådan.

Insisterer du på at skifte, kan du købe en ramme, hvori du kan montere en
standard DIN-str. autoradio efter eget valg. En del af dem kan endda med
div. tilbehør bringes til at bruge ratbetjeningen, men ikke displayet. Jeg
kender ikke prisen på rammen, men den kan købes hos Renault.

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 12-02-04 21:09

snip
> [...]
> div. tilbehør bringes til at bruge ratbetjeningen, men ikke displayet. Jeg
> kender ikke prisen på rammen, men den kan købes hos Renault.

Takker for svaret, jeg tror jeg vil prøve at finde ud af om jeg kan smide
sådan en cd-boks i, det lyder vist som det nemmeste.

Fra : karsten jørgensen

Dato : 12-02-04 21:21

skriv gerne igen om det lykkes(eller ikke)

karsten

Fra : Knirke

Dato : 12-02-04 21:37

hej
har lige fundet denne i DBA mens jeg ledte efter skiver samt klodser til min
megane

Philips radio (original t.Renault Megané) sælgest for hbo. en
plovmand. tlf 40731277

Hilsen Rene´ hansen