Udstødninger fra Louis
Fra : brobaek

Dato : 12-02-04 14:06

Min ene udstødning til min Honda CX500 C var blevet ret hullet, så jeg
pillede dem begge af ifb. med vinterklargøringen (den anden var alligevel
næsten død).
Nu står jeg jo så og mangler to nye.

Davidsilver havde ellers nye til 35£ pr. stk., men nu har jeg ventet siden
jul og de nævnte, at de har været i restordre siden august, så nu har jeg
bedt dem annulere ordren.

Fra Vogel (tysk CX-forhandler) koster nye uorg. 180 euro (for begge sider),
hvilket jo egentlig er ok.

Men, så faldt jeg over Louis' universal udstødninger. De koster 100 euro for
sættet. Til gengæld er de ikke TÜV/ABE godkendt og monterings-hullerne på
midten er et par cm. forskudt ift. de oprindelige.

Jeg er nu lidt i tvivl om de kan bruges selvom de ikke er godkendt.
Endvidere passer de ikke helt, men jeg tror det kan klares ved lidt
opfindsomhed.

Nogle ideer eller gode råd ???

Mvh
Martin

Fra : Richard

Dato : 12-02-04 21:55

brobaek wrote:
> Min ene udstødning til min Honda CX500 C var blevet ret hullet, så jeg
> pillede dem begge af ifb. med vinterklargøringen (den anden var alligevel
> næsten død).
> Nu står jeg jo så og mangler to nye.

Skal du købe i udlandet, bør du kigge på

www.mgh-bikes.de

De har et kæmpestort udvalg. Har MC-Nøglen forresten ikke en
standardpotte, der passer - hvis udseendet er ligegyldigt?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : brobaek

Dato : 12-02-04 22:14

Richard wrote:

> Skal du købe i udlandet, bør du kigge på
>
> www.mgh-bikes.de
>
> De har et kæmpestort udvalg. Har MC-Nøglen forresten ikke en
> standardpotte, der passer - hvis udseendet er ligegyldigt?

Hej Richard,
jeg kan som sådan godt finde en som passer. Men med min SU må jeg jo spare
hvor jeg kan, hvorfor jeg er lidt interesseret i Louis billige
universal-potter.

www.mgh-bikes.de har både SITO og MIVV (som er uorg. potter til cx'eren).
Men de koster det dobbelte af Louis' universal potter - derfor ville jeg
undersøge muligheden for at spare 100 euro, hvis dem fra Louis kan
fungere...

Men det er nu ikke fordi jeg kan tillade mig at klage - 180 euro for to nye
MIVV/SITO potter er jo ikke voldsomt...

Mvh
Martin