Ny sæson/ ny dragt, men hvor?
Fra : m0rt3n

Dato : 12-02-04 00:12

Jeg skal ha nyt MC tøj. Det tøj jeg har er for blødt.

Louis.de: Jeg har tænkt på at køre derned (Hamburg) for at prøve tøjet.
1. Har de overhovedet noget smart tøj? Det der er i kataloget ligner sådan
noget Virago-tøj
2. Er det gode/ anerkendte mærker de har? Jeg kender dem ikke...

Jeg har også tænkt på at købe fra USA. Joe Rocket laver noget fedt Kawa-tøj
3. Nogen erfaringer med at købe fra US?

4. Er der andre steder man kan få godt tøj? (Stort udvalg/ små penge/ smarte
farver (grøn))

-m0rt3n zrx1100

Jeg sad og surfede web og fandt for eksempel denne side:
http://www.newenough.com/product_group_closeout_green_things.htm
Det er alt for fedt. Grønne ting til ingen penge! Jeg skal ha' handskerne!

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-02-04 00:22

> [...]
> tøjet.
> 1. Har de overhovedet noget smart tøj? Det der er i kataloget ligner

De har lidt til enhver smag i både textil og læder.

> 2. Er det gode/ anerkendte mærker de har? Jeg kender dem ikke...

De fører da ihvertfald Held, Vanucci, Dainese og Rukka, og det må da siges
at være rimeligt anerkendte mærker. De har også deres eget mærke ProBiker,
som efter sigende er ret godt til prisen.

> 4. Er der andre steder man kan få godt tøj? (Stort udvalg/ små penge/
> smarte farver (grøn))

Jeg kan næsten tyde på din besked, at du nok helst vil have noget meget
spraglet tøj, og helst grønt, og det kan jeg dog ikke se så meget af i
Louis' katalog. Jeg kan heller ikke huske om de havde det spraglede da jeg
var nede og besøge deres butik.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Wheeler

Dato : 12-02-04 00:29

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote in message news:402ab6ba$0$95046

> [...]
> http://www.newenough.com/product_group_closeout_green_things.htm
> Det er alt for fedt. Grønne ting til ingen penge! Jeg skal ha' handskerne!

[KLIP]

Inden du bliver alt for smart så noter, at der skal lægges 12,4% i told
(da det er tekstil)+ 25% i importmoms (efter tolden er lagt på) + toldgebyr
til Internationalt Postcenter (var sidst 40 kr + moms, men er vist steget
til det dobbelte (?)

Alt ialt et godt stykke over 40% i dit tilfælde med handskerne!

PS-1. Grænsen for "3-lands"pakker er 80 kr. :-/

PS-2 "De tre store" i DE laver nu også "popsmart" beklædning hvis dette er
et must
--

Wheeler
http://link.dfmc.dk/26

Fra : RacerNiels

Dato : 12-02-04 00:32

>http://www.newenough.com/product_group_closeout_green_things.htm

Prisen er god, men undersøg lige porto og vær forberedt på tolden.... =

> Det er alt for fedt. Grønne ting til ingen penge! Jeg skal ha' handskerne!

Ja, erhmm.... det er da sundt for øjnene
Jeg plejer at linke til www.dexdirect.com, men de er ikke så billige endda
mere :-/

Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=158

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-02-04 08:34

> [...]
> sådan noget Virago-tøj
> 2. Er det gode/ anerkendte mærker de har? Jeg kender dem ikke...

Hej Morten

At tage til Hamborg er en god idé. Ud over Louis Giga Store er der meget
andet lige i området. Bag Giga Store er der en Louis loppemarked butik, og
en Louis restlager butik. 3 medlemmer købte nye pæne 2-delte heldrager fra
Vanucchi (Louis eget HQ mærke) til 2000kr stk. Lige over for Louis Giga
Store (Se adressen på www.louis.de) ligger der en butik med lædertøj i en
højere prisklasse bl.a. AXO.

Hein Gericke ligger 1Km lige ved siden af Polo, og en buik til der sælger
lædertøj f.eks. Schwalbenleder, der er noget af det ypperste inden for
læderdragter, og hvor du selv kan bestemme designet.

2-300 M fra Louis ligger der en MC D, så man kommer heller ikke til at
sulte. Den MC D. tager ikke VISA!

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Morten dahl

Dato : 12-02-04 11:17

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:l%FWb.1754$j61.200@news.get2net.dk...
> snippet en masse fornuftigt

> 2-300 M fra Louis ligger der en MC D, så man kommer heller ikke til at
> sulte. Den MC D. tager ikke VISA!

Der er nok en der snakker af sur sur erfaring der hva?

Men du glemte at konge burgerbaren også er represænteret indenfor 300m
afstand..

PS de tager heller ikke visa

-
Morten

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-02-04 16:55

> Der er nok en der snakker af sur sur erfaring der hva?

Nahh jeg fik kun is derinde. Jeg ville have "curry wurst mit pommes und
gewürtz ketchup" når nu jeg er i Tyskland. Ikke lige som de amerikanere
jeg ser på rådhuspladsen der tager over Atlanten for at spise på KFC

> Men du glemte at konge burgerbaren også er represænteret indenfor 300m
> afstand..

Er det i nærheden af Giga storen der ligger en? Altså den der ligger på
Süderstr. 83 med de forskellige småbutikker i baggården.

Fra : Morten dahl

Dato : 14-02-04 09:56

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:plNWb.4482$A%7.1730@news.get2net.dk...

> Er det i nærheden af Giga storen der ligger en? Altså den der ligger på
> Süderstr. 83 med de forskellige småbutikker i baggården.

nope.. den har jeg ikke hørt om.. de eneste i Hamborg jeg kender er:

Spaldingstr.160/Nordkanalstr. 49

og

Kieler Straße 157 - 161

Men ville du være kanon rar lige at sende mig en sms, med direktion,
eftersom vi er på vej ud af døren nu.. så betaler jeg gerne i fadøl ved
førstkomne lejlighed

30265537

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 13-02-04 15:31

ad. subj:

Louis har en sort, men applikeret, Vanucci-dragt (bukser og jakke annonceret
for sig) på tilbud til samlet pris á 300? = 2200,- kr!

--
Armand.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-02-04 13:47

> 2-300 M fra Louis ligger der en MC D, så man kommer heller ikke til at
> sulte. Den MC D. tager ikke VISA!

Det er der vist ingen McD'er der gør i Tyskland. Ihvertfald ikke dem jeg har
været på, heller ikke den McD der ligger tæt på Louis i Kiel.
Til gengæld plejer jeg at kunne finde en bank med kontantautomat, hvor man
kan hæve på sit Visa-kort. Så længe det er fra en bank så har jeg ikke været
ude for at der blev trukket gebyrer, og så er det jo ikke noget problem.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Asger Steffensen

Dato : 12-02-04 21:51

> [...]
> lædertøj f.eks. Schwalbenleder, der er noget af det ypperste inden for
> læderdragter, og hvor du selv kan bestemme designet.

Den butik hedder Profil Hamburg, og Schwaben er faktisk ret godt - men dyrt.

Asger
ZX-10
SchwabenLeder dragt

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 13-02-04 09:20

"Asger Steffensen" <astNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
news:402be773$0$30085> Den butik hedder Profil Hamburg, og Schwaben er
faktisk ret godt - men dyrt.

Schwabenleder er ikke dyrere end f.eks dainese (så længe den ikek skal sys
om) og den har anden form i forhold til mange dragter....så hvis man er
langbenet/lange arme/høj er der stor chanche for at den passer bedre end
dainese

hamburg er et perfect sted at shopp mc ting....der er så mange butikker
inden for så kort afstand.....og det er ikek kun tilbehør....du kanogså
handle dæk....jeg gav 400? for 2 sæt pilot sports til millen, hvoraf det ene
sæt blev monteret/afbalanceret....der ligger en dæk butik ca 500 meter fra
louis...det ser ud til at de kun sælger bil dæk, men de har også mc dæk, og
det er ikke gamle dæk.

Mvh
Lasse

Fra : Asger Steffensen

Dato : 13-02-04 17:39

"Lasse Lundberg" <LasseREMOVETHIS@lundberg-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> om) og den har anden form i forhold til mange dragter....så hvis man er
> langbenet/lange arme/høj er der stor chanche for at den passer bedre end

Tjae, hvis du vil "nøjes" med standarddragterne koster de 11-1200 EUR. Jeg
skulle have special længde, og valgte desuden mine egne farver, så det løb
op i ca. 1500 EUR (hvor jeg dog fik handlet mig ned til 1400).
Men det nu en dejlig dragt!

Asger
ZX-10

Fra : Morten dahl

Dato : 12-02-04 11:14

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal ha nyt MC tøj. Det tøj jeg har er for blødt.

Har en venninde der skal have død ko..

Og har virkeligt været på næsten alle hjemmesider der omhandler lædertøj
efterhånden.

Hendes foretrukne er alpinestars Bostrom replica, men den koster knapper

Så var jeg polo´s side igennem, de har en funktion der hedder "lagerverkauf"
og den er altså nyttig..

Der fandt vi 2 potentielle til ekstremt nedsatte priser. Jeg har lavet pdf
filer over de forskellige butikkers udvalg af lagerverkauf.

Desuden var der en potentiel hos louis. Og eftersom de i hamborg og kiel
ligger med 100m mellemrum er det jo nemt at gå til

Vi kører på lørdag, men er du intresseret kan jeg maile dig de pdf. filer.
skriv til mig på morten AT dahl DOT mail DOT dk

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 12-02-04 21:34

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Desuden var der en potentiel hos louis. Og eftersom de i hamborg og kiel
> ligger med 100m mellemrum er det jo nemt at gå til

Men vær lige opmærksom på at .de er en stor ting med tilsvarende stort
kundepotentiale, så "restposten", "lagerverkauf" og des lige risikerer at
være endog meget hurtigt væk.
Louis (ihvertfald) erklærer endvidere at slige tilbud kun er pr.postordre
(sikkert fordi at resterne er samlet som ét ved postordre-lageret :-/ ) !

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-02-04 08:47

> Men vær lige opmærksom på at .de er en stor ting med tilsvarende stort
> kundepotentiale, så "restposten", "lagerverkauf" og des lige
> risikerer at være endog meget hurtigt væk.

Jeg har lavet mange rigtig gode handler gennem restposten. F.eks.
Tændrør. DK pris 110kr Louis pris 12,5Kr
Bremseklodser Vesrah Sintered Pris i DK 220kr Louis 35kr
Rukka Jakke Dk pris 5400kr Louis pris 2060kr
Micron udst. Dk pris 2800kr Louis pris 1040kr

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-02-04 17:21

Hvis du kan leve med en model fra 2003, kan der ofte gøres et godt kup nu,
måske det allerede er for sent. De plejer at blive sat ned i Januar, og
nogen gange kan man være heldig at spare et par tusind kroner, og så kan man
måske handle lokalt....
Jeg kender dog ingen aktuelle tilbud DK eller D

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.