Farvede dæk??
Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 11-02-04 17:31

Hey guyes...

Nogen der har et link til de der farvede dæk der vidst kom på markedet
sidste år??

Oliver Bruchhaus.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-02-04 17:42

"Oliver Bruchhaus" <non@non.com> wrote in message
> Hey guyes...
>
> Nogen der har et link til de der farvede dæk der vidst kom på markedet
> sidste år??

Det er tomahawk dæk, du tænker på...

De kan købes ved ved regson www.regson.se i Sverige, der er vist også nogle
danske forhandlere. Jeg ved at ihvertfald at Claus May i Tommerup har
handlet med tomahawk dæk

Men det er nogle elendige dæk.... så er det sagt

Thore

Fra : Tommy Fer

Dato : 11-02-04 17:52

> Men det er nogle elendige dæk.... så er det sagt

De er regummierede!!!! Det skider...

mvh Tommy Fer

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 11-02-04 17:55

> De er regummierede!!!! Det skider...
-----------------
Hehe...
Okay, så tror jeg bare at jeg slår den tanke ud af hovedet igen..
Jeg takker og bukker...

Oliver Bruchhaus.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-02-04 17:57

"Tommy Fer" <fer@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message

> De er regummierede!!!! Det skider...

Jep.. kan du huske da Touring Nyt testede dem, der røg et kæmpe stykkeaf
slidbanen på fordækket...

Thore

Fra : Jakob D

Dato : 11-02-04 18:21

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> wrote in message

> "Tommy Fer" <fer@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Jep.. kan du huske da Touring Nyt testede dem, der røg et kæmpe stykkeaf
> slidbanen på fordækket...

Damn!, det er dårlig reklame for et dæk........
Har ellers haft abbonement på TN i lang tid, men husker ikke lige testen.
Det er nok fordi, det er så afsindigt et kedeligt blad ( sikkert ikke for
den der ønsker 1 rejsebeskrivelse - 1 side med kontaktannoncer og 10 sider
med mudderkastning, før og efter en general forsamling ), at jeg ikke har
bladret alle de flade' sider igennem- og det er jo min egen skyld!
Har netop fået girokort for endnu et år, men NU slutter det sq.

Jakob D
www.supermotard.dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 11-02-04 18:26

"Jakob D" <dsl37505@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Damn!, det er dårlig reklame for et dæk........
> Har ellers haft abbonement på TN i lang tid, men husker ikke lige testen.

Den fyldte heller ikke alverden, men ellers har de faktisk fået pæne
anmeldelser flere steder, men bare ikke til frisk kørsel ++

Men de farvede dæk er da en fed Gimmick..

Thore

Fra : mek

Dato : 11-02-04 21:21

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> anmeldelser flere steder, men bare ikke til frisk kørsel ++
>
> Men de farvede dæk er da en fed Gimmick..

Undtagen når man køre +200 og lortet falder fra hinanden.

Mvh
Knudsen

Fra : Thomas

Dato : 11-02-04 23:34

"mek" <@.dk> wrote in message news:u8wWb.4804$Wg.4001@news.get2net.dk...

> Undtagen når man køre +200 og lortet falder fra hinanden.
>
> Mvh
> Knudsen

Men herhjemme er de så gode nok

Mvh

Thomas

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-02-04 00:01

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> wrote in message

> Men herhjemme er de så gode nok

Tjo.. men man kan f.eks ikke køre på dem i Tyskland, der skal man have dæk
der modsvarer mc'ens fartpotentiale.....

Thore

Fra : Leonard

Dato : 12-02-04 13:59

"SmaRTrxxv" <thore_@tadettevækget2net.dk> wrote:

>Tjo.. men man kan f.eks ikke køre på dem i Tyskland, der skal man have dæk
>der modsvarer mc'ens fartpotentiale.

Det skal man også i DK.
Du må ike sætte dæk på din MC der har lavere hastighedskode end dem
den er typegodkendt med ...
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-02-04 19:09

"Leonard" <dennemailerikketilspam@tdc-broadband.dk> wrote in message

> Det skal man også i DK.
> Du må ike sætte dæk på din MC der har lavere hastighedskode end dem
> den er typegodkendt med ...
> --
Nej !!!!!!

"I "Detailforeskrifter for køretøjer" stk. 802 pkt 020 står der, at alle
køretøjer monteret med laminerede vinterdæk kan synes med hastighedskode Q
(160km/t) uanset tophastighed".

Spørgsmål? Selvom det nok er de færreste som anvender vinterdæk på MC!

Thore Jensen

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 12-02-04 09:29

"> >

> Undtagen når man køre +200 og lortet falder fra hinanden.
>
> Mvh
> Knudsen
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jo.. men det gør man jo kun i Tyskland, og der er de ikke lovlige.. Problem
solvet.... man køre jo ikke 200 på de danske veje ??
Kun på banen forhåbentlig..

--
MVH
Procesteknolog

Fra : NielSV650

Dato : 12-02-04 09:53

"Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen" <jons@NOSPAMlarsen.mail.dk> wrote in message
> Jon Søgaard Larsen ( der også sommetider kommer til at overskride
> hastighedsgrænsen )
> Suzuki GSX-R 250

Da ikke på dén der....(?)

Nælz
S FAU himmelblau

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-02-04 13:43

> Da ikke på dén der....(?)

- endnu en lam kommentar.

Den kan da nemt rende over 150km/t, og sidst jeg kiggede så er det højere
end den højeste danske grænse, som lige nu er 110km/t og fra marts 130km/t..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Tommy Fer

Dato : 12-02-04 16:28