Det helt rigtige sofabord.
Fra : Fam. Olsen

Dato : 09-02-04 21:30

Se her.

http://www.leech.dk/bubblegum.php/coffeetable.jpg

Det må da siges at være det helt rigtige sofabord til stuen.

MVH Niels

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-02-04 22:13

Hej!

"Fam. Olsen" wrote:

> Det må da siges at være det helt rigtige sofabord til stuen.

Ja det ser sq fint ud :)

Dog er WAF ca. -1000 men det må man jo tage med...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-02-04 22:50

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> Se her.
>
> http://www.leech.dk/bubblegum.php/coffeetable.jpg
>
> Det må da siges at være det helt rigtige sofabord til stuen.

Jepz - jeg kom liiiiige i tanke om jeg har en frostsprunget 350'er til
at flyde bagerst i garagen
he-he-he

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Roberto Saldo

Dato : 10-02-04 08:32

Fam. Olsen wrote:
> Se her.
>
> http://www.leech.dk/bubblegum.php/coffeetable.jpg
>
> Det må da siges at være det helt rigtige sofabord til stuen.

Hold k*ft det er smagløst! Manden må da være inkarneret ungkal'
Måske hvis det havde været en flathead fra '32.
Ford introducerede sin v8'er fordi han havde problemer med at lave en
6'er der kunne holde.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

"Recursive: Adj. See Recursive."

Fra : Jens

Dato : 10-02-04 09:54

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> wrote in message
> Se her.
>
> http://www.leech.dk/bubblegum.php/coffeetable.jpg
>
> Det må da siges at være det helt rigtige sofabord til stuen.
>

> MVH Niels

Smart, når man drejer på krumtapakslen kommer vinen ud.

VH Jens

---

Fra : Thomas H.

Dato : 10-02-04 13:58

"Fam. Olsen" <dono@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> Se her.
>
> http://www.leech.dk/bubblegum.php/coffeetable.jpg
>
> Det må da siges at være det helt rigtige sofabord til stuen.

Jeg fik fat i et spritnyt Goodyear Formel1 regnvejrsdæk, skideflot, som jeg
egentlig havde tænkt mig at bruge som hjørnebord med en glasplade over, men
det stank simpelthen SÅ meget af gummi, at det ikke var til at have i stuen

Nu ryger det nok ud i (om 14 dage) min have, som en eller anden form for
blomsterkrukke, hehe.

--
mvh.
Thomas H. - www.thhe.dk/Olympus.htm

Fra : John Sahl

Dato : 10-02-04 14:19

Thomas H. wrote:
> [...]
> som jeg egentlig havde tænkt mig at bruge som hjørnebord med en
> glasplade over, men det stank simpelthen SÅ meget af gummi, at det

Kan du ikke overfladebehandle det med et eller andet der
kan lukke lugten inde?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 10-02-04 14:23

> Kan du ikke overfladebehandle det med et eller andet der
> kan lukke lugten inde?

Måske, men det var virkelig slemt, også selvom det stod pakket ind i
plastik, nu har det stået i mit kælderrum i 6 år, og jeg kan stadig lugte
det når jeg kommer derned *G* ...men det er sgu flot, fordi det jo er
regnvejrsdækket med et flot mønster Så jeg regner med det kommer ud i
min kommende have

Fra : Ted

Dato : 10-02-04 16:56

> [...]
> det når jeg kommer derned *G* ...men det er sgu flot, fordi det jo er
> regnvejrsdækket med et flot mønster Så jeg regner med det kommer ud i

-----------------------------

Ellers må du meget gerne sende det til mig.
Skriv til teddy@smallblock.dk så vi kan aftale pris osv.

Teddy
www.smallblock.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-02-04 22:50

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
stuen

> Nu ryger det nok ud i (om 14 dage) min have, som en eller anden form for

Du skal bare vaske det grundigt og give det vinyl-glans :)

Kender en der har gjort det samme med 2 stk. aflagte(GODT slidte) bagdæk fra
en M5'er :) - Dog med rundt glas, ser VILDT godt ud.

-M

Fra : Brizz

Dato : 11-02-04 16:10

> http://www.leech.dk/bubblegum.php/coffeetable.jpg
>
> Det må da siges at være det helt rigtige sofabord til stuen.

Hvad kunne man anskaffe sig sådan en blok til . evt en der har revnet blok
eller noget?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med ski til salg

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-02-04 12:44

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Hvad kunne man anskaffe sig sådan en blok til . evt en der har revnet
blok
> eller noget?

Send mig en mail - jeg har en frostsprunget blok i garagen, den skal
godtnok lige afmonteres, men det går nok.
Den kan afhentes gratis når den er afmonteret.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Brizz

Dato : 12-02-04 13:32

> Send mig en mail - jeg har en frostsprunget blok i garagen, den skal
> godtnok lige afmonteres, men det går nok.
> Den kan afhentes gratis når den er afmonteret.

Hermed gjort

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med ski til salg

Fra : Brian Sørup

Dato : 12-02-04 13:47

> Hermed gjort

nu huskede du at slette XXX ik' ?
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Brizz

Dato : 14-02-04 10:59

> nu huskede du at slette XXX ik' ?

Nej jeg troede det var sådan en porno mail adresse du havde?

Har fjernet det og sendt. Du har måske ikke modtaget?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med ski til salg

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-02-04 22:06

> Nej jeg troede det var sådan en porno mail adresse du havde?
>
> Har fjernet det og sendt. Du har måske ikke modtaget?

Jeg har ikke modtaget noget fra dig - prøv at sende den igen

brian.sorup(snabela)privat.dk
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car