billige st.car
Fra : Dorthe, Rose & Ander~

Dato : 09-02-04 20:15

Hej....
Jeg er på udkik efter en billig at.car/familiebil til ca 25-30.000 er der
nogle der har nogle forslag?????

jeg har set på en passat af den nyere moden fra omkring 90 men den ligge
lige i overkanten af vores buget!!!! men det skal være i den stil.

Jeg skal købe ny bil til april/maj så jeg vi lige vide hvad jeg skal til at
holde øje med!!

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-04 20:56

Anders"skrev> Hej....
> [...]
> lige i overkanten af vores buget!!!! men det skal være i den stil.
>
> Jeg skal købe ny bil til april/maj så jeg vi lige vide hvad jeg skal til

Til den pris tror jeg at du vil være godt kørende med en Opel Kadett
eller måske en tidlig Astra. Meeeen du kan sikkert osse finde en fornuftig
Sierra st.car til den pris. Men som altid i det prisleje må du ikke forvente
en superbil. Lidt rust m.v. må du nok acceptere.
Men det skulle kunne lade sig gøre at finde et fornuftigt eksemplar af
ovenstående, hvis du leder lidt.

VenHils
Peter