Hjælp mig med størrelse på tøj?
Fra : Johnny Johansen

Dato : 09-02-04 19:56

Jeg overvejer at købe en læderdragt enten hos louis eller på Ebay.
Jeg har bare et problem og det er at finde ud af hvilken størrelse jeg skal
have. Har prøvet en Dainese dragt i størrelse 50, men den var lige i det
mindste. Jeg er 1.75 og 89-90 i livet og 108-107 om brystet. Er der ikke en
venlig sjæl der har en Dainese dragt i størrelse 52 der gider hoppe i den og
ta de to mål?
Jeg er ikke mester til tysk, men mon ikke der er et sted på Louis´ side hvor
man kan finde størrelses angivelserne i cm?

Hilsen Johnny
--
Muligvis kommende R6 ejer :)

Fra : Richard

Dato : 09-02-04 20:35

Johnny Johansen wrote:

> Jeg er ikke mester til tysk, men mon ikke der er et sted på Louis´ side hvor
> man kan finde størrelses angivelserne i cm?

Jo, se punktet "Konfektionsgrössen" på den enkelte jakke/dragt etc.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade