Forslag til bil max. 22.000
Fra : Kim

Dato : 08-02-04 13:27

Jeg bliver 18 år i April, og er derfor begyndt at tænke på at købe en bil,
men jeg ved ikke rigtig hvad der er klog at gå efter. Jeg har selv tænkt på
noget f.eks Honda Civic 1,4 , Citroen AX, Opel Corsa, Peugeot 106(nok for
dyr endnu) altså noget i den størrelse ,med Min.1,3 ltr. motor.
Jeg har også tænkt på den skal være bilig i forsikring og vedligeholdelse +
være rimelig holdbar
Hvilke biler kan anbefales og hvilke skal man holde sig fra.

Mvh. Peter

Fra : Kim Lehmann Poulsen

Dato : 08-02-04 13:47

jeg ville gå efter en toyota corolla, hvis det skal være holdbart samt
billigt at holde kørende.

og så ellers kigge efter rust rust og atter rust i den prisklasse.

Mvh Kim Lehmann Poulsen

Fra : Rasmus

Dato : 08-02-04 13:57

"Kim" <kim014@mail.dk> wrote in message
> [...]

+
> være rimelig holdbar
> Hvilke biler kan anbefales og hvilke skal man holde sig fra.

Jeg ville holde mig fra Honda, de er normalt ret dyre i reservedele....

Prøv at undersøge hvad de forskellige biler koster i forsikring..., det kan
gøres på www.forsikringsluppen.dk

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 14:01

Hvad med en 320i E30 sådan en 6bener bliver man altså glad for... og kun
4000,- årligt i ansvar.. og så har du 130hk og en bil der bare køre godt..

Mvh
Morten
325i

Fra : Helge Christiansen

Dato : 08-02-04 14:12

Hvor får du en ansvarsforsikring til en BMW for 4000 bananer årligt som
nybegynder?
Er meget interesseret i at høre om det.
Mvh
Helge

"Morten Juel" <Kongen[mon ikke her skal være et snabel A]starchild.dk> skrev
i en meddelelse news:40263310$0$24831$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 14:48

> Hvor får du en ansvarsforsikring til en BMW for 4000 bananer årligt som
> [...]

Hos GF

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 15:03

"Morten Juel" <Kongen[mon ikke her skal være et snabel A]starchild.dk> skrev
i en meddelelse news:40263def$0$24863$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hos GF

.....og hvis din partner har opnåt elitestatus så kan denne "arves" uden
forbehold så man som nybegynder kan få den MED kasko til 4.000 Kr.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : NIL

Dato : 08-02-04 23:01

"Morten Juel" <Kongen[mon ikke her skal være et snabel A]starchild.dk> skrev
> [...]

Sgu' ikke som 18-årig....never!

NIL

Fra : Rasmus

Dato : 08-02-04 23:42

"Morten Juel" <Kongen[mon ikke her skal være et snabel A]starchild.dk> wrote
in message news:40263def$0$24863$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hos GF

Hvilken lokalklub er det?, i Vejle koster det 6000 med 3 års anciennitet

mvh
Rasmus

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-02-04 14:22

> [...]
> 4000,- årligt i ansvar.. og så har du 130hk og en bil der bare køre godt..

Han får aldrig en forsikring til 4000kr årligt som 18 årig.... Måske
halvårlig hvis han er meget heldig

Venligst

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 14:48

> Han får aldrig en forsikring til 4000kr årligt som 18 årig.... Måske
> halvårlig hvis han er meget heldig

Ring til GF !!

Fra : Brian

Dato : 08-02-04 15:00

Hejsa

Morten Juel wrote:

> Ring til GF !!

Da jeg ringede til dem, skulle jeg give knap 6300,- årligt for en gammel
Escort fra '89.

Men det kan da være at det kan lade sig gøre hvis man har alle sine
forsikringer hos dem!

/Brian

Fra : Kim

Dato : 09-02-04 17:44

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

+
> være rimelig holdbar
> Hvilke biler kan anbefales og hvilke skal man holde sig fra.

Jeg er nu mest vild med en Honda Civic ER det ikke en god bil , noget man
skal passe på???

Mvh. Peter

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-02-04 18:41

> [...]
> for
> +

> Jeg er nu mest vild med en Honda Civic ER det ikke en god bil , noget

Jo det er en ok bil. Det du skal passe på er som alle andre biler i den
alder/prisklasse det hele, for der er både rigtig dårlige eksemplarer og det
modsatte. Der hvor du nok får de rigtige guldkorn i forbindelse med Civic'en
er på www.honda-klub.dk hvor der er både er folk der har en, eller har haft.
Der hvor den rigtig skiller sig ud er at den er kvik fra 0-100, så kvik at
der typisk kommer til at stå GT Sport eller andet på dem du ellers nævner
hvis de skal følge med. Den slags betegnelser får jo let et
forsikringsselskab til at se rødt, eller gnide sig i hænderne.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-02-04 18:54

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis de skal følge med. Den slags betegnelser får jo let et
> forsikringsselskab til at se rødt, eller gnide sig i hænderne.

PS. Der er faktisk en til salg kan jeg se.

" civic 1400 gl 3d 1988 sælges perfekt stand,centrallås med alarm,ny
køler,tank,komplet undervogn.orginalt el-soltag.synet rimlig pæn.. 16 kg
mail for billed: mollers@tdcadsl.dk"

Og en CRX til 25K under biler til salg, men så skal du nok ikke være alt for
høj. Måske er det også en af dem som forsikringsselskabet stejler over.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Mogens...

Dato : 09-02-04 19:44

On Mon, 9 Feb 2004 18:41:05 +0100, "Kim Kristensen"
<kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote:

>Der hvor den rigtig skiller sig ud er at den er kvik fra 0-100, så kvik at
>der typisk kommer til at stå GT Sport eller andet på dem du ellers nævner
>hvis de skal følge med.

Ford Sierra 1.6 GT ? -> LOL

/Mogens

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-02-04 20:30

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ford Sierra 1.6 GT ? -> LOL
>

> /Mogens

Nu er Sierra ikke en af dem Peter selv nævner, men nogle gange er
betegnelser rigtigt nok helt malplaceret. Måske er det bare fejl i
produktionen der ikke bliver opdaget nå der kommer den slags skilte på den
slags biler.

Med venlig hilsen Kim