jeg kører med børn
Fra : Anet

Dato : 23-04-01 09:18

Hej

Vi er en far og en mor der har hver sin mc. Vi har to børn på henholdsvis 9
og 11 år. Vi kører lange dejlige ture sammen og vi har ingen problemer med
at børnene falder i søvn. Jeg var selv meget bekymret inden jeg fik kortet
og skulle køre med dem men det går fint. Vi har lavet ligesom et "tegn" til
hinanden på mc´en. Jeg klapper mit barn på låret og hun skubber lidt igen så
ved jeg at hun er vågen og har det godt. Så holder vi nogle pauser for ca.
hver 50-60 kilometer og strækker benene og snakker lidt og drikker lidt
væske og så fortsætter vi ud i det danske land. Når vi kører på småveje så
åbner vi visiret og råber lidt til hinanden og det er fint nok. Hvis de
bliver trætte eller trænger til en pause så har vi aftalt at så prikker de
os på låret og det virker også fint. I starten tog jeg børnene med ud over
landet bare med 40-50 km/t og med til købmanden og sådan. De lærte det
lynhurtigt.
God kørsel med dit barn og din kone skal ikke være så bekymret.

hilsen Anet

Fra : Kom Glad

Dato : 23-04-01 11:06

Tak for indlæget, det lyder som en god ordning.
Jeg har tænkt på at gøre noget i samme stil.
Hvor køber du forresten mc-tøj til børnene?
MVH Sus

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-04-01 11:24

Kom Glad <komglad70@hotmail.com> skrev i en

Her måske ? : http://www.krhandel.dk/ kik under MC dress

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Anet

Dato : 23-04-01 13:22

Mc-tøj til børn så gå ind på www.nassa.dk eller ring til dem der er nemlig
lige kommet mange nye modeller også til børn. tlf. 57662222 og de henviser
så til den forhandler der ligger nærmest på din bopæl.
Jakker koster ca. 1000, bukser ca. 750 og handsker ca. 170

hilsen

Anet.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-04-01 13:36

For dem der bor i Jylland har jeg hørt at der skulle ligge en forhandler i
Låsby, mellem Århus og Silkeborg, som både har nyt og brugt tøj til børn. Og
så kan man sikkert få lidt for det gamle tøj som de er vokset ud af. Har dog
aldrig været der selv.

--
Mvh.
Henrik