"Kasper Hansen [8270]" <kasper@h-hansenREMOVE.dk> wrote in message
news:4022bebe$0$236$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> >
http://www.skovgaard-schmidt.dk/citroen.html
>
> Den side havde jeg lige glemt - han er ganske billig... Kan du forresten
> kaste lidt lys over hvordan installationen foregår - er det lige så nemt
som
> Kim skriver?
>
> /Kasper Hansen
Ja.
Jeg har haft en del beskrivelser af hvordan man gør, men dam har jeg
selvfølgelig slettet, men søg tilbage
http://makeashorterlink.com/?O57622257
Møller
et af indlæggene:
Du skal ikke tappe olie af.
Med stoppet motor:
-Du sætter bilen i øverste stilling.
-Åbner for udluftningsskruen(sidder ved akkumumulatorkuglen) ½-1 omdr er
nok. du kan høre en hvislende lyd. og bilen falder helt ned.
- skru kuglerne af, evt. med en rørtang eller en oliefiltertang.
-sørg for at den lille gummiring sidder korrekt, den gamle skal være
fjernet.
- kom lidt olie på gummipakningen
- skrur fast med hænderne
- spænd ligt efter med en oliefiltertang, der skal ikke bruges vold!!!
- start motoren og lad den kørte lidt.
-spænd udluftningsskruen og bilen hæver sig
- løsn udluftningsskruen igen med motoren i gang
- vent 1-3- min og spænd den igen
- Tag en tur i den nye bil.
Men du har lige glemt, at bagkuglerne og akkumulatorkugle (det er den kugle
der er foran) også skal skiftes.
Hvis ventilen i hydraulikpumpen klikker hurtigste skal du snart skifte de
sidste kugler.
Rør er også lette og skifte og bør være af rustfri stål.
Billigste pris:
Skovgaard og Schmidt
Salbyvej 22
4600 Køge
56 66 35 35
Møller
PS har du overvejet at anskaffe dig en Haynes manuale eller låne den på
biblioteket?