fiat ducato 14
Fra : mek

Dato : 22-01-04 18:08

Kan det passe at arbejds temp. Kun skal ligge på 50-60 grader
også når man kører, når alle andre biler jeg kender ligger på
ca. 80 grader.

Nogle siger det er normalt for modellen, syntes bare det lyder
tosset med så lav temp.

Hvad siger i

Mvh
Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 21:35

"mek" <@.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det passe at arbejds temp. Kun skal ligge på 50-60 grader
> også når man kører, når alle andre biler jeg kender ligger på
> ca. 80 grader.

Det lyder grangiveligt som om din termostat er stået af.... SKift den og
se om det hjælper.

> Nogle siger det er normalt for modellen, syntes bare det lyder
> tosset med så lav temp.

IMO er det osse tosset, men jeg har det samme "problem" med hyrebilen
(Transit TDCi 2.0 2004). Med mindre jeg ræser afsted, kan den knap holde 75
grader, og jeg får kolde tæer...... Termostaten er skiftet uden resultat, så
nu smider vognmanden en timer på til fyret, så vi kan tvangsstyre det - Og
holde varmen :)
Men din Ducato er jo osse født under varmere himmelstrøg, så den er måske
lidt kuldskær ???

> Mvh
> Mikael

VenHils
Peter

Fra : mek

Dato : 22-01-04 23:07

Thermostaten er blevet skiftet, så nej det er ikke det

Mvh
Mikael