Taget i fotofælde med ikke mindre end 653k~
Fra : Klaus G.

Dato : 21-01-04 16:25

Hej.

Vil lige dele en nyhed med jer andre:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=396000

En britisk bilist har fået tilsendt en bøde ledsaget af et foto fra en
automatisk fartfælde, der har registreret en hastighed på 653 km/t.
Den uheldige bilist Peter O'Flynn kørte på en landevej i en Peugeot 406, der
har en tophastighed på 200 km/t.
Firmaet bag fartfælden, Cheshire Safety Camera Partnership, har erkendt, at
der er sket en fejl, men agter alligevel at forfølge sagen. Peter O'Flynn er
dog parat til en retssag. "Jeg forstår ikke, at nogen kan stole på det
kamera," siger han.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

The only thing necessary for the triumph of Evil, is for good men to do
nothing - Edmund Burke(1729-97)

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-04 22:22

> [...]
er
> dog parat til en retssag. "Jeg forstår ikke, at nogen kan stole på det

Lyder underligt at man "vil forfølge sagen", firmaets udstyr er da dybt
utroværdigt så jeg håber da at de griber i egen barm og sender manden en
uforbeholden undskyldning (om han har kørt for stærkt eller ej).
Selv et barn kunne bedømme hastigheden bedre end udstyret så det "bevis" kan
de da ikke troppe op i retten med, med mindre de vil gøres fuldstændig til
grin.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark