er der nogen der kan gennemskue dette?
Fra : knap

Dato : 18-01-04 12:55

Er der noget der noget man bør være opmærksom på?

Jeg tænker på, at begge biler sælges fra samme adresse, og at der står
ens
telefonnr. som er tyske....den ene er med afgift, og den anden er ikke
eller? Jeg har ikke lige så meget forstand på det? Hvordan ses det, at
den
ene er med afgift og den anden ikke?

Skal jeg regne med at skulle betale afgift oveni på denne audi A3 1.9
TDI

bj

"knap" <b.h.jensen75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan gennemskuer nedenstående???
>
> bjarne
>

> Audi A4 1,9 TDI Ambiente, 1998, 105000 Km
> Audi A 4 Avant Ambiente 1.9 TDI, 66 KW(90 PS) Kat-Diesel, AUTOMATIK,
EZ
> [...]
> Kr. 194000.-
>
> Se bilen på:
> http://www.autoatlas.dk/bilbase/?did=109286&cid=22146
>
> sanny callas
> 1805 Frederiksberg C
>
> Tlf. 49/3812+,
> Mobil +010003
>

> Audi A3 1,9 TDI Attraction, 2003, 10500 Km
> Klimaautomatik, Professional Line Premium Paket, Professional Line
> Elektronik Paket, Tempomat, Seiten-Airb.vo, A-Park-System hinten,
> Sitzhzg.vo, LM 6 x 16, RC Chorus II, Do-Airb., ABS, Fernb.ZV,
> el.Fensterheber vo+hinten, NSW, Servo, ANR:33148, Unfallfrei, 1.
Hand,

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-01-04 13:08

knap wrote:
> [...]
> den
> ene er med afgift og den anden ikke?
>
> Skal jeg regne med at skulle betale afgift oveni på denne audi

Det tror jeg godt du kan regne 100% med at der skal.
Men hvordan de kan sælge den så billigt, i forhold til den pris den sælges i
Tyskland, det ved jeg ikke.
http://makeashorterlink.com/?V2B021A17
Der koster den 17149 euro, og det giver da væsentligt mere end 103000 kr.

Per
www.perbeer.ninja.dk