Autoradio
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 16-01-04 17:52

Hej,

Jeg har en af de her radioer, hvor man tager fronten med sig for at undgå
tyveri. En kammerat fortæller mig at han har haft problemer med sprungne
pærer i hans Denon pga. af for meget til og frakoblen. Er det et generelt
problem? min egen autoradio er en Aiwa.

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-01-04 18:09

"Carsten Pedersen" <carsten-trashNOSPAM@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pærer i hans Denon pga. af for meget til og frakoblen. Er det et generelt

Jeg har haft 2 forskellige Denon'er og aldrig haft nogen problemer med nogen
af dem...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 17-01-04 21:07

"Carsten Pedersen" wrote in message
> En kammerat fortæller mig at han har haft problemer med sprungne
> pærer i hans Denon pga. af for meget til og frakoblen.

Øhm undskyld, men hvad skulle forskellen være for pærene i fronten, om man
blot slukker radioen, eller også "cutter" forbindelsen....? Umiddelbart kan
jeg kun forestille mig, at det er hvis man har smidt for meget rundt med
fronten....

Hygge...
Daniel