Omregistrering pris mm?
Fra : Henning L.Andersen

Dato : 22-04-01 21:06

Hva´koster det at omregistrere sin motorcykel, og kan man ikke bare
vedlægge en check og sende papirene til motorkontoret, når man ikke kan
ramme deres åbningstider?

--
Mvh.
Henning L.Andersen

Fra : Morten Juel

Dato : 22-04-01 21:07

> Hva´koster det at omregistrere sin motorcykel, og kan man ikke bare
> vedlægge en check og sende papirene til motorkontoret, når man ikke kan
> ramme deres åbningstider?

380,- koster det... men om man kan pr brev ved jeg ikke !!

Fra : Armand

Dato : 23-04-01 01:41

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> 380,- koster det... men om man kan pr brev ved jeg ikke !!

NIX

Personligt fremmøde af hensyn til underskrift på papirerne!
Når forhandlere plejer at kunne gøre det for dig er det fordi at de har
papirerne liggende som man signerer på ved køb/slutseddel!

--
Armand (hvis veninde engang måtte opgive at være bydreng i samme ærinde)

Fra : Henning L.Andersen

Dato : 23-04-01 04:35

Tak for svarene.Jeg prøver sq at sende papirene ind alligevel, jeg har
gjort det for nogle år siden, og da gik det, men hvor strikse de idag
ved jeg ikke.
Omreg.blanketten og forsikringsbeviset har jeg på lager, så lad os se.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 23-04-01 09:15

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in article
<9bvu23$1774$7@news.cybercity.dk>...
> Personligt fremmøde af hensyn til underskrift på papirerne!

Eller ved stedfrotræder med behørig fuldmagt.

"Det er i orden at Hr. Hamher indregistrerer køretøjet med stelnr. XXX i
mit navn."

> [...]
>
> --
> Armand (hvis veninde engang måtte opgive at være bydreng i samme ærinde)

Det kunne godt være sket, hvis din veninde havde fået en fuldmagt med fra
dig.
--
Søren
lindholt@person.dk