Honda CB 450S
Fra : Bjarke Styr Rasmusse~

Dato : 06-02-04 01:59

Ohøj

Jeg vurderer lidt på, som min næste cykel, at anskaffe sådan én, da jeg
nu vil prøve en lidt billig cykel med noget plastic på. Jeg kan ikke
rigtig hitte noget information om den, så jeg vil blive glad, om nogen
gider poste nogle data for den. Selvfølgelig vil jeg også være glad for
at kunne læse lidt om andres erfaringer med den. Er der særlige årgange
man skal holde sig fra, og hvad går erfaringsmæssigt i udu ? Det bør
måske bemærkes, at jeg er en lidt halvhøj fyr - 190 og ½ spytklat - og
med en (faldende) dødvægt der svinger rundt over 0,1 ton. Gode råd vil
glæde.

M.v.h. Bjarke - et barn du ikke kan nå.

Fra : Jan K

Dato : 06-02-04 09:45

Kender ikke til Honda,, har selv haft´en suzuki 450... lidt for "tam" efter
min mening..
men prøv og kikke her:
http://www.bikez.com/year/

Og måske: http://www.mczonen.dk/

Jan.K
Yamaha xs 650 us custom

Fra : Jan K

Dato : 06-02-04 10:10

ups Costum og ikke custom....

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-02-04 11:30

> ups Costum og ikke custom....

Custom er altså det rigtige.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : HHR

Dato : 07-02-04 16:13

Hej Bjarke

Jeg har sidste år kørt på sådan en cykel, som min første jeg ville aldrig
bytte den væk for en ny Suzuki GS500.

Den køre perfekt af så lille en cykel at være, men der kunne godt være lidt
mere motor men sådan er det vel altid.

Jeg har en kami som også kørt på en hele sidste år, han er også 190+ og det
så ud som om han kørt på en knallert men det kommer du nok ikke uden om med
din størrelse.

Jeg kan klart anbefale den, den trækker fint i alle gear selv fra lave omdr
jeg vejer 90kg så der var da lidt at trække på, bremser
er også rigtige gode dobbelt skiver for og de tager ved.

Hvis du er handig og selv vil lave sådan en istand har jeg en uden afgift
letter skilt af som jeg har til salg for 2000,-

Du skal påregne at bruge 3-4000,- på den samt 10000,- i afgift
men så har du også en billig cykel.

Der skal 2 nye skiver samt klodser på. et nyt speedometer samt kabel, resten
er små ting som måske ikke er nødvendige for dig,
men skulle jeg lave den og sælge den syntes jeg at det skulle være iorden.

Jeg solgte min som var køreklar med plader i okt mdr sidste for 24000,-

MVH HHR