Ducati's 2004 spec. MotoGP-cykel
Fra : MKS - 74

Dato : 04-02-04 23:16

For interesserede lidt billeder og info på :

http://www.ducati.com/racing/home_news_popup.jhtml?newsId=17398

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Jakob D

Dato : 04-02-04 23:25

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote in message
> For interesserede lidt billeder og info på :

Det ser sq godt ud!

Noget nyt om Rossi's M1'er iøvrigt?

Jakob d

Fra : MKS - 74

Dato : 07-02-04 10:22

On Wed, 4 Feb 2004 23:25:13 +0100, "Jakob D"
<dsl37505@vip.cybercity.dk> wrote:

>Noget nyt om Rossi's M1'er iøvrigt?

Nu ved jeg jo ikke hvad der er nyt for dig,men ellers vil jeg
umiddelbart sige; næh ikke synderligt - klart er det at Yamaha har en
masse de skal ha' testet bl.a. at der er min. 4 forskellige
motorer.Rygter derimod er der til gengæld en uhyre masse af om såvel
M2'eren for Yamaha som hvad HRC brygger på,i mellemtiden måske et
Rossiinterview om tiden op til skiftet til Yamaha :

http://62.79.120.117/Rossi.pdf

Som sædvanlig kun i kort tid og bla. bla. ....

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 07-02-04 12:43

MKS - 74 wrote:

> [...]
> Rossiinterview om tiden op til skiftet til Yamaha :
>
> http://62.79.120.117/Rossi.pdf
>
> Som sædvanlig kun i kort tid og bla. bla. ....

Og så lige lidt film med første gang han kørte på Yamahaen:
http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/MC%20Film/Rossi%20first%20time%20on%20M1.mpg
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Hekto

Dato : 04-02-04 23:49

MKS - 74 wrote in news:blr2209fl73s4ss2q5kvnmaptqtk36g8os@4ax.com:

> For interesserede lidt billeder og info på :
>
> http://www.ducati.com/racing/home_news_popup.jhtml?newsId=17398

Ja, billederne af nydelige mænd i kitler og med hvide handsker, står
i skærende kontrast til de italienske mama'er der står i deres egen
kittel, med tørklædet om hovedet, og banker motorerne sammen med
gummihamre, ved samlebåndet i Bologna!!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Armand

Dato : 05-02-04 22:07

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> [...]
> i skærende kontrast til de italienske mama'er der står i deres egen
> kittel, med tørklædet om hovedet, og banker motorerne sammen med

Mama'er?
Jeg registrerede ellers en god andel af små mørkhårede svedsker, da jeg
betrådte de hellige haller i Y2K!

--
Armand.

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-02-04 01:36

MKS - 74 wrote:
> For interesserede lidt billeder og info på :
>
> http://www.ducati.com/racing/home_news_popup.jhtml?newsId=17398

[FLAME ON]

Endelig en Ducati som er pæn..

[FLAME OFF]