DFM sitet er nede :-(
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-02-04 19:28

Arrgh. Jeg er et stort fjols. I et svagt øjeblik kom jeg til at ramme den
forkerte knap i mit fjernstyrings-program til den, hvorefter forbindelsen
røg. Jeg kæmper som en besat for at få adgang til server-rummet så jeg kan
få den på højkant igen.

Kast med rådne æg, tomater etc. er helt acceptabelt.

Større spade skal man lede længe efter.

Tony

Fra : Bo-gsxR

Dato : 03-02-04 19:45

> [...]
> server-rummet så jeg kan få den på højkant igen.
>
> Kast med rådne æg, tomater etc. er helt acceptabelt.

se havde microsnot designet det program, så ku det ikk lade sig gøre!
kun hvis du kom til at ramme den forkerte knap, og der efter ved en fejl
også klikkede ja ca. 8 gange bagefter...

bo-gsxR

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-04 19:57

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> server-rummet så jeg kan få den på højkant igen.
>
> Kast med rådne æg, tomater etc. er helt acceptabelt.

Det skal du ikke værer ked at, en af de fastansatte i den IT afdeling jeg er
lærling i kom for 14 dage siden til at slukke 700-1000 computere og 20
servere i vores fjernstyrringsprogram.
Der var gratis rundstykker og kage dagen efter!.Så du må jo bare gi' en
omgang til TPT

Tobias Larsen

Fra : Jakob D

Dato : 03-02-04 20:00

"Tobias Larsen" <Fup> wrote in message
> [...]
> servere i vores fjernstyrringsprogram.
> Der var gratis rundstykker og kage dagen efter!.

Hahaha... Av av av......!
Jakob

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-02-04 20:04

Tobias Larsen wrote:

> Der var gratis rundstykker og kage dagen efter!.Så du må jo bare gi'
> en omgang til TPT

Consider it done!

Jeg sidder her og skærer mig i armen med en sløv ske.

Suk.

Tony

Fra : Moller

Dato : 04-02-04 10:07

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> røg. Jeg kæmper som en besat for at få adgang til server-rummet så jeg kan

Se det på den lyse side.... det rum er vel ik så svært at få adgang til,
vi andre har slukket for små måle PC'er placeret dybt inde i det mørke
fastland, pga. man glemte at shutdown var på remote PC'en og ikke ens egen
:( og en tur forbi for at starte shittet op igen koster snildt 6-7k for at
sende en medarbejder ud :( av av.

> Kast med rådne æg, tomater etc. er helt acceptabelt.

hmmm... har vel noget brugte NGK rør og en gang 2 takts olie man kan
kaste med :)

> Større spade skal man lede længe efter.

hmmm, du er i da mindste ikke højtstående politiker :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-02-04 13:45

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> forbindelsen røg. Jeg kæmper som en besat for at få adgang til
> server-rummet så jeg kan få den på højkant igen.

Nå! Nu kører svinet igen...

Phew!

--
Tony

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-02-04 16:33

Tony Lorentzen wrote:

> Nå! Nu kører svinet igen...
>
> Phew!

Hej Tony.

Ikke hos mig :-/

Jeg har den/dig som startside

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Bjørn S

Dato : 04-02-04 17:50

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke hos mig :-/
>
> Jeg har den/dig som startside
> So many roads.....so little time.....
> http://link.dfmc.dk/25

Men den kører på adressen www.dkfritidmotorcykel.dk , måske har Tony glemt
at pege dfmc-adressen over på ny maskin/server ?

--
/Bjørn

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-02-04 20:06

Bjørn S wrote:

> Men den kører på adressen www.dkfritidmotorcykel.dk , måske har Tony
> glemt at pege dfmc-adressen over på ny maskin/server ?

Ah - nej... Det er nok DNSen der lige skal slå igennem. I et panikanfald
pegede jeg den tilbage på den gamle server.

Det virker fint her (cybercity forbindelse). Bare rolig - hvis du/I ikke kan
se den endnu, så kommer den snart...

--
Tony

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-02-04 20:17

> [...]
> Det virker fint her (cybercity forbindelse). Bare rolig - hvis du/I
> ikke kan se den endnu, så kommer den snart...

Hmm.. Jeg bruger også CC og derfor samme DNS servere, og her får jeg stadig
en fejl 404 når jeg prøver at se siden.
Men ok, det kommer nok.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-02-04 22:46

Martin Sørensen wrote:

> Hmm.. Jeg bruger også CC og derfor samme DNS servere, og her får jeg
> stadig en fejl 404 når jeg prøver at se siden.
> Men ok, det kommer nok.

Hmm - det lyder underligt.

Prøv en "ping www.dfmc.dk" i din DOS prompt - eller "ipconfig /flushdns" ...

--
Tony

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-02-04 23:07

> Hmm - det lyder underligt.
> Prøv en "ping www.dfmc.dk" i din DOS prompt - eller "ipconfig
> /flushdns" ...

Ikke nødvendigt, for nu er den kommet.

Årsagen til at den ikke virkede før var at jeg blot skrev 'dfmc.dk' og ikke
'www.dfmc.dk'. Førstnævnte virkede ikke før for lidt siden, da den pegede på
en anden IP (217.*.*.* mener jeg).

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Bjørn S

Dato : 05-02-04 00:21

Også her, men stadig ikke Dennis sit link (http://link.dfmc.dk/25)

--
/Bjørn - på Tiscali's net

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-02-04 02:07

> Også her, men stadig ikke Dennis sit link (http://link.dfmc.dk/25)

Nej, link.dfmc.dk giver heller ikke noget resultat herfra. Det ser ikke ud
til at der er en DNS-entry til det alias. link.dkfritidmotorcykel.dk virker
dog fint, så det ser ud til at subdomænerne til dfmc.dk er lidt bagefter.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-02-04 19:02

Martin Sørensen wrote:

> [...]
> link.dkfritidmotorcykel.dk virker dog fint, så det ser ud til at
> subdomænerne til dfmc.dk er lidt bagefter.

Ups. Den havde jeg glemt at oprette... Det er den nu!

--
Tony

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-02-04 10:35

Bjørn S wrote:
> "Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Også her, men stadig ikke Dennis sit link (http://link.dfmc.dk/25)

Hej.

Det er sq rigtigt nok, den virker ikke endnu :-/ ?

TONY hjælp...............

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Bjørn S

Dato : 07-02-04 12:08

> Det er sq rigtigt nok, den virker ikke endnu :-/ ?
>
> TONY hjælp...............

Nu heder jeg nu ikke Tony, men... forsøg at brug dette istedet :
http://www.dfmc.dk/?id=66, det er jo ikke særlig længere end hvis du laver
et forkortet link til det.

--
/Bjørn

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-02-04 13:40

Bjørn S wrote:

> Nu heder jeg nu ikke Tony, men... forsøg at brug dette istedet :
> http://www.dfmc.dk/?id=66, det er jo ikke særlig længere end hvis du
> laver et forkortet link til det.

Nu virker den. Sorry guys - en modifikation jeg havde glemt i linje 428

--
Tony