Hjælp til samling af NSU MAX motor
Fra : Peter

Dato : 02-02-04 19:07

Max'en skal ud at køre til sommer, derfor søger jeg hjælp til at
færdig samle min NSU MAX motor. Alt er renoveret eller nyt.
Krumtap, gearkasse og motorhuse er samlet.
Kan tilbyde MAX/LUX dele i bytte eller kontanter.
Har selv godt hobby værksted og bor i 2300 København
Tlf. 23407006

Fra : Tommy Fer

Dato : 02-02-04 19:11

"Peter " <PeterM@bryggepost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Krumtap, gearkasse og motorhuse er samlet.
> Kan tilbyde MAX/LUX dele i bytte eller kontanter.
> Har selv godt hobby værksted og bor i 2300 København

Har du nogen form for dokumentation ? Værkstedshåndbog, eller split
tegninger ?

mvh Tommy Fer

Fra : Hekto

Dato : 02-02-04 20:26

Peter wrote in news:bvm3kf$jal$1@abbeden.bunk.cc:

> [...]
> Krumtap, gearkasse og motorhuse er samlet.
> Kan tilbyde MAX/LUX dele i bytte eller kontanter.
> Har selv godt hobby værksted og bor i 2300 København

Jeg tør næsten væde på, at du kan lokke Gruby til at give et godt råd,
eller to!!??

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : ptheo

Dato : 03-02-04 18:36

Hvis du mangler orginal værkstedsmanual .... så har den kunnet hentes her
www.NSU.motorradklassiker.de
Hvis den ikke findes der , så kan jeg hjælpe med et kopi .... pdf filerne
er ikke støre end de kan hæftes på email ... 1,2 MB + 0,8MB + 2,1 MB...

kontakt mig på ptheo@post8.tele.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-02-04 21:25

On Mon, 2 Feb 2004 18:07:11 +0000 (UTC), PeterM@bryggepost.dk (Peter
) wrote:

Hej Peter.

> [...]
>Krumtap, gearkasse og motorhuse er samlet.
>Kan tilbyde MAX/LUX dele i bytte eller kontanter.
>Har selv godt hobby værksted og bor i 2300 København

Det er en udfordring.
Jeg kontakter dig på telefon

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 03-02-04 23:23

Steen Gruby wrote in news:0s00201stqambot5qkfj8b8bio2tabodcg@4ax.com:

> Det er en udfordring.
> Jeg kontakter dig på telefon

I knew it! I K N E W I T ! ! !

Fra : Flemming Disc

Dato : 04-02-04 10:31

> I knew it! I K N E W I T ! ! !
>

> --
> /Hekto

Ja jeg sad også og ventede på Gruby........har han mon siddet på wc
)))))

--

Venlig hilsen
Flemming Disc. www.discteknik.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 04-02-04 22:53

On Wed, 4 Feb 2004 10:30:48 +0100, "Flemming Disc"
<discteknikNO@discteknik.dk> wrote:
Hej Flemming.

> Ja jeg sad også og ventede på Gruby........har han mon siddet på wc
>)))))

Hvad skal man med fjender med de venner man holder sig

Nej jeg har ikke siddet på WC (Det er længe siden Ducati nyt er
kommet), men der jo andre måder at være på spanden på - Nogen kalder
det for arbejde )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo