mc messe i Fredericia :-I
Fra : Brian Laursen

Dato : 02-02-04 18:01

Nå nu var jeg til messe i fredericia i lørdags.. Jeg havde længe gået og
glædet mig til at komme ned og får stillet sulten lidt og måske se lidt
nyt.... Men ak nej Det var vidst kun en messe For rockere og harleyer... Der
var ikke meget at komme efter. Klus min kammerat havde godt nok sagt at vi
ikke skulle regne med at der var det vilde for os der godt kan li
rækkemotor.. Feldballe mc havde stille en flot stand op, vel nok messens
flotteste, men jeg tror nu at de " spilder" deres tid dernede , når udvalget
overvejende var choppere....
Så var det da godt vi kunne feste selv om aften

HA havde oxo en stand ( no big surprise ) og de solgte noget .. hmm ja jeg
synes sku det var noget underligt noget. Og så ville de oveni købet ha over
8000,- slag for det. Jeg mener det hed Doublefire eller lign. Det var en
udstødning med et lille motoriseret spjæld. Jeg tror det fungere på samme
måde som min exupventil på yzf´en... Man kunne lukke af/ lave modtryk i
udstødningen for at får mere lyd mens man kørte??? hvad er egentlig meningen
med det.???
Sørme jow om jeg ikke fandt et lille link.
http://www.doublefire.de/

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

yzf1000r
http://www.Galtenmc.dk Nu med nyt website
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : TheHobbit

Dato : 02-02-04 18:42

"Brian Laursen" <REMOVEBrian.W@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> glædet mig til at komme ned og får stillet sulten lidt og måske se lidt
> nyt.... Men ak nej Det var vidst kun en messe For rockere og harleyer...
Enig - vi var taget to afsted fra Horsens med forventningen om at se en
enkelt CBR eller GSX-R (som vi henholdsvis er fan af), men den slags
maskiner var der godtnok langt imellem. Det var mest HD - den ene grimme end
den anden. Der var selvfølgeligt en del imponerende/flotte/blærede
indimellem - de fleste var dog bare gamle og klodsede - nogle var direkte
afskyelige at se på.

Efter min mening en skuffelse for os ikke-HD interesserede, min kammerat var
klar til at gå efter ca. ½ time. Han stod og hang med mulen ovre ved
Ducati's flotte stand mens jeg kiggede på hjelme. Vi er nemlig heller ikke
specielt Ducati fan. (Av av, det skal vist lige forklares!!) De har mange
fede modeller - ingen tvivl om det, men når man ved hvad de koster og hvilke
modeller man prismæssigt skal sammenligne med i de øvrige mærker så blegner
deres charme nu en anelse. På trods af det var Ducatis stand efter min
mening messens højdepunkt. Vi fortrød begge at vi ikke var taget til
Hamborg.

/Stephan - DT, GS og CBR
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297